Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het meisje op deze foto komt vrij scherp over en de kleuren zitten ook wel goed, maar de manier waarom je geprobeerd hebt de achtergrond weg te clonen valt eigenlijk nogal direct op en is toch vrij storend.... Vooral rondom het haar en rondom de witte blouse...
Een mooi portret, maar die bewerking hé.... Ik denk dat het eenvoudigste is de foto opnieuw maken in een andere omgeving. Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk....
Ik denk dat je best eens bij "fotobewerking" vraagt hoe je die achtergrond het best kan bewerken, want na deze bewerking kan je die foto best niet uitprinten om in een kadertje te steken. Misschien dat de originele achtergrond dan toch nog beter zou zijn.
En na het eten eerst even het gezichtje proper maken levert meestal ook nettere plaatjes op, maar ik weet ook dat dat niet altijd mogelijk is wanneer je foto's maakt van kinderen.
Inderdaad, fotobewerking staat nog in mijn studieboek.
Ik ben pas digitaal aan het prutsen.
Alvast dank voor jullie reactie's, dat is een v/d manieren om iets bij te leren.
Ook een reden dat ik regelmatig op deze site zit te lezen naar andere meningen. Groetjes
Inderdaad, fotobewerking staat nog in mijn studieboek.
Ik ben pas digitaal aan het prutsen.
Alvast dank voor jullie reactie's, dat is een v/d manieren om iets bij te leren.
Ook een reden dat ik regelmatig op deze site zit te lezen naar andere meningen. Groetjes
Er is inderdaad wel nog wel wat werk aan de winkel.
Ook de belichting kon nog beter.
Is ook wel niet van het gemakkelijkste een dergelijk foto retoucheren !
Blijf dit forum volgen, het is heeeeel leerrijk !
Comment