Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sophie ( voor de geforceerde poses lovers )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sophie ( voor de geforceerde poses lovers )

Hier zijn mijn versies.
    De eerste betreft dezelfde pose als die van lieven, maar Sofie keek niet in mijn lens toen ik afdrukte. (Voor alle duidelijkheid : dit is mijn schuld, niet het hare)

En bij de 2de foto van lieven, heb ik ook dezelfde pose, alleen ben ik dichter gaan staan.

Maar eigenlijk ging het over de belichting....
    natwork.be

Comment

@ Nat: Sorry voor de laattijdige reactie ( je weet ondertussen al waarom )

Op mijn scherm hier zijn ze niet op het randje van overbelicht, maar toch iets of wat te helder.
      Maar mijn aandacht gaat naar de té warme kleur in uw foto's ( uw witbalans ofwel mijn scherm ).
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Hoi lieven,

Ik weet nu waarom
        De witbalans stond op auto en ik heb daar niks aan gewijzigd. Wat niet wegneemt dat de foto inderdaad nogal fel is. Ik heb er een stuk of twee laten afdrukken. Op papier vind ik de foto wel wat hebben. Ik breng ze mee naar oudenaarde. Bedankt voor de reactie !

Groeten,

Nat.
        natwork.be

Comment

ik ben ook niet zo voor geforceerde poses maar de eerste kan mij wel bekoren
          de versie van Nat komt zelfs nog minder geposeerd over
          het wordt tijd dat ik ook nog eens een model moet fotograferen ... je foto's doen dus vingers jeuken, kan alleen maar positief zijn dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke
            ik ben ook niet zo voor geforceerde poses maar de eerste kan mij wel bekoren
            de versie van Nat komt zelfs nog minder geposeerd over
            het wordt tijd dat ik ook nog eens een model moet fotograferen ... je foto's doen dus vingers jeuken, kan alleen maar positief zijn dus
            Als het jeukt moet je krabben he !!!
            Volgende week is er in Oudenaarde nog een shooting, afkomen dus !!
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Working...
            X