Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paparazzi shot
Collapse
X
-
-
Re: Paparazzi shot
Mooi die beweging in het haar in combinatie met die vlijmscherpe ogen.Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
-
ze lijkt alvast heel verrast met de aandacht van de fotograafThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Het komt misschien te geacteerd over om echt Pappy te zijn!?
Soit een groot deel van de paparazzi foto's zijn setups tegenwoordig. Ask Darryn LyonsCanon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !
Comment
-
-
heel mooi moment, dit kan je niet oproepen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door multipasserHet komt misschien te geacteerd over om echt Pappy te zijn!?
Schittterend shot.Canon Powershot S2 IS.
Mvg, Vedi.
Comment
-
Prachtige foto
Mooi gekadreerd en goede DOF: mooie afscheiding tussen onderwerp en achtergrond (foto is niet te druk).
Het is een heel natuurlijke foto en de beweging in het haar geeft een extra accent.
De lichte overbelichting vind ik niet storend omdat het volledige onderwerp er haarscherp op staat.Xcalibur
## D70 + AF-S Nikkor DX 18-70mm f/3.5-4.5 G ED + Nikkor 50mm f/1.8 + Sigma 70-200mm f/2.8 HSM + Sigma 28-70 f/2.8 + <op zoek naar een flitser> ##
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vedi.Als dit geacteerd is dan is deze dame klaar voor hollywood mijn gedacht.
Schittterend shot.
Dan krijg je altijd spontane foto's. Bij mij lukt dat meestal toch
Alleen heb ik nog nooit eentje met zo'n lange haren gehad. Wat de draaibeweging suggereert.Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vedi.Als dit geacteerd is dan is deze dame klaar voor hollywood mijn gedacht.
Schittterend shot.
(ben er wel niet zeker meer van of ik haar aandacht getrokken heb door iets te zeggen of iets te roepen)
www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
Comment