Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3* Ilse in ronse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3* Ilse in ronse

natwork.be

Re: 3* Ilse in ronse

Eerste een beetje te licht.

De tweede mooie met scherpte diepte gespeeld en mooie houding in combinatie met perspectief.

De laatste had wat mij betreft ietsje meer scherpte op het gezicht mogen hebben, maar die hand op de achtergrond maakt dat meer dan goed mooi en apart .
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

Comment

ga onvoorwaardelijk voor het mysterieus in nr 3

Comment

ga ok voor de laatste opname en wel omdat de ogen juist niet beiden scherp zijn.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij ook de laatste. De eerste vind ik ook mooi, maar door de belichting worden het meisje haar huidprobleempjes te sterk zichtbaar (maar die zou je natuurlijk ook kunnen wegwerken).
          Beauty need only be a whisper
          Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

3 maal erg mooie foto's, behorende tot de betere uit Ronse!!
            Niet geschoten is altijd mis

Comment

Bedankt voor deze mooie commentaren.
              Huid effen strijken in photoshop is een beetje tegen mijn idee. Het leven is zoals het is. Ik probeer enkel te photoshoppen om storende elementen te verwijderen, (Bv een onding op de achtergrond), niet om het "object" in kwestie te verbeteren. Tis te zeggen : ik zie het nu zo, ik kan het uiteraard morgen anders zien. Nu : de dingen fotograferen zoals ze zijn. Daarmee zeg ik dus niet dat ik gephotoshopte gezichten niet mooi vind om naar te kijken he. Het is gewoon voorlopig mijn ding niet.
              natwork.be

Comment

Working...
              X