Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De tweede mooie met scherpte diepte gespeeld en mooie houding in combinatie met perspectief.
De laatste had wat mij betreft ietsje meer scherpte op het gezicht mogen hebben, maar die hand op de achtergrond maakt dat meer dan goed mooi en apart .
Voor mij ook de laatste. De eerste vind ik ook mooi, maar door de belichting worden het meisje haar huidprobleempjes te sterk zichtbaar (maar die zou je natuurlijk ook kunnen wegwerken).
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Bedankt voor deze mooie commentaren.
Huid effen strijken in photoshop is een beetje tegen mijn idee. Het leven is zoals het is. Ik probeer enkel te photoshoppen om storende elementen te verwijderen, (Bv een onding op de achtergrond), niet om het "object" in kwestie te verbeteren. Tis te zeggen : ik zie het nu zo, ik kan het uiteraard morgen anders zien. Nu : de dingen fotograferen zoals ze zijn. Daarmee zeg ik dus niet dat ik gephotoshopte gezichten niet mooi vind om naar te kijken he. Het is gewoon voorlopig mijn ding niet.
Comment