Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De eerste lijkt me een goede pose. het cross-proces maakt het moeilijk om de foto te beoordelen, lijkt een behoorlijke uitgebrande vlek. Is dit soms één van die foto's waarbij je je zelf wel opje bakkes kunt slaan, omdat alles perect leek alleen de belichting verkeerd, niets meer van te maken dan maar flink experimenteren in PS? (Ik herken dat . Hopen dat het de volgende keer beter gaat.
De twee Nu is de belichting goed, maar kijkt het model alsof twintig meter verderop de lunch geserveerd wordt. In iedergeval is de blik niet in overeenstemming met de kleding. De zwarte band om haar nek vind ik niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak.
Mijn nederige excuses. Ik vind X-processing vaak ook mooi maar hier niet zo. Ik denk dat het indit geval zonde is van de zwoele plaat. Orgineel kan volgens mij een veel mooier plaatje opleveren
Ben net aan Sophie haar foto's bezig
Een beetje ongelukkig hoe je uw uitsnede gemaakt hebt ( mijn gedacht he )
Je moet bijna 2 keer kijken om te zien dat het haar knie is waar haar elleboog op staat.
Het zal we aan mij liggen, maar een mooie cross process-foto is voor mij een grote zeldzaamheid. Je eerste foto is dus ook echt niet aan mij besteed. We zullen dus maar overeenkomen dat we niet overeenkomen zeker?
Als je het origineel van die eerste foto even bewerkt met curven is ze voor mij in ieder geval honderd keer mooier. Zoals Lieven al zei is de gekozen uitsnede helaas niet erg gelukkig.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Comment