....vol verwondering de wereld van de grote mensen bekijken!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lekker op je gemak, met een hapje en een drankje binnen handbereik
Collapse
X
-
-
Re: Lekker op je gemak, met een hapje en een drankje binnen handbereik
drie leuke opname, mag hier natuurlijk niet kiezen hè.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
He's adorable.
1ste foto is echt cute.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boukdrie leuke opname, mag hier natuurlijk niet kiezen hè.
grt,bouk.
Comment
-
-
het verhaaltje doet het hem
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andrezNee, het moest heel snel en moeder trok inmiddels al weer z'n aandacht. Vind het zo wel spontaan, omdat het voor hem ongemerkt ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beauceronJe zou moeten proberen om op dezelfde ooghoogte van het kind een foto te nemen.
Toch leuke pogingwww.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beauceronGeen probleem hoor, maar ik denk als je nog eens zulke situatie ziet, even door de benen, snel uiteraard en knip knip
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door beauceronGeen probleem hoor, maar ik denk als je nog eens zulke situatie ziet, even door de benen, snel uiteraard en knip knip
Comment
-
De eerste is leuk. Het stoort ook niet dat je niet op de zelfde hoogte zit. Door de knieën gaan is wel lekker makkelijk gezegd, maar meestal heb je dan meteen een rommelige achtergrond. Wel jammer van die stekkers en snoeren, maar dat is nu eenmaal het risico van dit soort spontane plaatjes, waar jij ook weinig aan kunt doen.
Bij de tweede en de derde vind ik het vogelperspectief wel storend. Ik heb het idee dat je bijdrage veel sterker geweest was als je alleen de eerste foto geplaatst had. Omdat je er drie mag plaatsen, hoef je er niet altijd drie te plaatsen soms zit het genot in de beperking.Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
Helemaal eens. Nog los van de praktische moeilijkheden en dat het moment weg zou zijn, was die achtergrond inderdaad heel druk.
Soms plaats ik om die reden ook maar 1 of 2 foto's, maar nu kon ik moeilijk beslissen vanwege de verschillende (grappige) blikken.
Comment
Comment