Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kiddies

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kiddies

Enkele kindjes van op mn vakantiejob in juli.
    Chayenne (2,5) en Tayron (3,5). Technisch gezien kan hij een stuk beter, I know maar dit was dan ook nog voor ik mn canon aangekocht had.

Is het de moeite dat ik verder ga met fotograferen (en dan vooral van kids) met wat beter materiaal

Edit: gelinkt via andere site

Last edited by BarbieBitch; 24 september 2005, 18:12.

Re: Kiddies

aaa wat lief leuke opname
    gr petra

Comment

eens een boekje op naslaan over kinderfotografie, in elk geval ben je op de goede weg , volhouden hé, al een tip, ga meer door de knieen, kinderen zien er dan meestal leuker uit, nu is het uit het standpunt van volwassenen genomen.

Comment

twee rode kruisjes.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          eens een boekje op naslaan over kinderfotografie, in elk geval ben je op de goede weg , volhouden hé, al een tip, ga meer door de knieen, kinderen zien er dan meestal leuker uit, nu is het uit het standpunt van volwassenen genomen.
          Ja, dacht er toen niet aan, ze waren zo lief met elkaar bezig dat ik maar gewoon op mijn plaats bleef zitten om ze nie te storen
          But I'll keep it in mind!

Comment

Bij kinderen moet je ervoor zorgen dat ze spontaan blijven.
            Laat ze niet poseren.
            Je ziet hier duidelijk het verschil. De tweede foto is veel natuurlijker.

Dus, om met bovenstaande tip rekening te houden, zak door je benen en laat ze gewoon doen, maar houd je klaar om op het juiste moment af te drukken.

hesy.be
            BD0319BE

Comment

Working...
            X