Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hall of Fame -> linea recta !!!
Knappe reeks !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Om van te dromen. Bij ons zeggen ze 'ne crème' van ne
foto. Zoals iemand reeds schreef, het moedigt anderen
aan om verder te werken en creatief te zoeken.
Beste dat ik sinds lang gezien heb.
Groetjes,
Lode
Gisteren in de chatbox al wat pre-releases van deze foto's gezien en toen al geantwoord met : damn great, maar dat vloekwoord wordt in ^%!@$ omgezet in de chatbox.
Enfin, trebs, weeral schitterend. Je was er de hele tijd. Ik was er ook de hele tijd en we hebben elkaar slechts 2 maal gekruisd. Je was zo onzichtbaar bezig. Dat op zich is al een prestatie. We hebben elkaar net genoeg gekruisd zodat ik even kon proeven van uw 80-200, waarvoor mijn dank.
Bianca moet heel gelukkig zijn met dergelijke klasse foto's. Niks om voor te blozen, de komplimenten zijn allemaal terecht. Jij hebt duidelijk nagedacht over wat je met wie wilde doen en je hebt dat schitterend uitgevoerd.
Last edited by Nat; 19 september 2005, 22:06.
Reden: typos...
Comment