Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Close-up van Tine!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Close-up van Tine!

Ik heb het beeld vervangen door de versie zonder tekst.

Dit is slechts één borstelstreek in Photoshop, dus eigelijk echt niks om je druk over te maken, de versieringen eigen aan het model blijven omdat ze der zelf voor koos en ze IMHO ook niet echt storend zijn.

De reactie's op dit beeld en ook op mijn vorige posting "Britt in de studio" heeft weer eens bewezen dat je dat je altijd boven de reactie's moet staan.
    Ik zet dit er nog is extra bij voor de BD'rs die posten met de bedoeling van reactie's te krijgen, werk alleen voor jezelf hier op andere fora maar ook in een fotoclub in Real Life. En laat de reactie's maar komen en leg ze naast je neer.

Uit de reactie's kan ik enkel opmaken dat hier en overal het de impact is van een beeld die het uiteindelijke oordeel bepaald. Maar met de impact moet je erg voorzichtig omspringen en de impact is voor iedereen erg verschillend, vandaar dat er dus ook uiteenlopende reactie's volgen op de posting.
    De werkelijke sfeer op een sessie met modellen weet alleen de fotograaf en het model. Dus als je als reactie post " er is meer uit te halen " dan wil dit niet zeggen dat er niet meer uitgehaald is, alleen koos de fotograaf om U het beeld te tonen dat hij of zij wenst te tonen, en daar zul je het dan ook moeten mee doen. Hetzelfde voor een reactie " het is zo saai " kan best zijn maar je krijgt één beeld van de sessie te zien, er zijn uiteraard ook beelden die je gewoon niet wenst te laten zien. Een voorbeeld: "De Kus" werd zelfs vulgair genoemd, terwijl dit waarschijnlijk de braafste van héél de reeks was.

MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 6 september 2005, 09:02.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

overall ok, maar ik vind de glimlach om de mond iets of wat net te artificieel
      http://www.duister.org

Comment

Het was de eerste keer dat Tine in een studio kwam, op krukken dan nog, want de dag nadien is ze geopereerd aan haar knie. Zij is in ieder geval superblij met haar foto's, en daar ging het toch om. En of je zo'n tandjuweel en een navelpiercing (heeft ze ook) nu mooi vind of niet, er zijn in ieder geval heel veel mannen die met slechtere kaarten moeten spelen...
        En Jeff, wij hebben ons die namiddag in ieder geval goed geamuseerd hé !
        Keep on shooting
        Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
        SB600
        Tripod: Velbon CX 530

Comment

'k vind dit al bij al toch een geslaagde foto, klassieke pose of niet, een niet perfecte kin...? Deze fraaie verschijning staat er heel goed op en zonder die tekst is het IMHO nog heel wat beter geworden....
          Heb dit beeld een poosje laten staan en uit welke hoek ik ook kijk ze staart mij aan en dat is toch wel de bedoeling van dergelijke foto's!
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

Comment

Working...
          X