Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Close-up van Tine!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Close-up van Tine!

MVG, Jeff Ceuppens
    Last edited by Digipics357; 5 september 2005, 09:14.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: Close-up van Tine!

Gaat het om de foto of om de tekst? Doe aub die text weg! Het lijkt wel een goedkope vlaamse single anno '70.

Portret is leuk.
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Warme kleuren en mooi model.
      1 kleine bemerking: bruin vlekje op de tanden (of zie ik niet goed?)
      www.digitalclickx.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjan
        Warme kleuren en mooi model.
        1 kleine bemerking: bruin vlekje op de tanden (of zie ik niet goed?)
        Het vlekje op de tand is een "tandjuweel" mijne beste, mocht het inderdaad een bruin vlekje geweest zijn dan had ik dit zeker weggewerkt.

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
          Gaat het om de foto of om de tekst? Doe aub die text weg! Het lijkt wel een goedkope vlaamse single anno '70.

Portret is leuk.
          Het geposte beeld is inderdaad de cover van haar CD met daarop alle beelden van de de sessie. Dus ben je der niet zover naast met je idee van de vlaamse single, maar om nu Tine "goodkoop" te noemen, dan zou ik toch eerst is de prut uit mijn ogen wrijven.

MVG, Jeff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
            Het geposte beeld is inderdaad de cover van haar CD met daarop alle beelden van de de sessie. Dus ben je der niet zover naast met je idee van de vlaamse single, maar om nu Tine "goodkoop" te noemen, dan zou ik toch eerst is de prut uit mijn ogen wrijven.

MVG, Jeff
            Jeff, It's not Tine that looks "goodkoop" It's the layout. Vertical text is very old. It's not going make a potential promotor hurry to view the photos.
            Yes, she looks good on there, but it's the overall package that counts.
            Sorry, but I work in the design business and couldn't let this pass without a comment :/

So. As it's a CD cover layout... Great photo ! Weak design.

Regards Trebs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs
              So. As it's a CD cover layout... Great photo ! Weak design.

Regards Trebs.
              That is what I mean . Van design kan je niet spreken. Sorry maar een lelijkere manier om een tekst te plaatsen bestaat er niet. Om maar over het lettertype en de kleur te zwijgen. Dat is een vak apart! En laat dat ook doen door iemand die er wat vanaf kent. Ze zal meer singles verkopen door een mooiere layout! Want nu lijkt het echt 'goedkoop'. (En ik bedoel niet haar)
              Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                Het vlekje op de tand is een "tandjuweel" mijne beste
                Al is het een juweel en al heeft het duizend euro gekost, ik zou het tóch wegwerken. Het komt over als een gewoon bruin vlekje.

Wat de tekst betreft, volg ik multipasser en trebs. Maar ook de heel klassieke pose maakt de hele cover nogal oubollig overkomt.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                  Al is het een juweel en al heeft het duizend euro gekost, ik zou het tóch wegwerken. Het komt over als een gewoon bruin vlekje.

Wat de tekst betreft, volg ik multipasser en trebs. Maar ook de heel klassieke pose maakt de hele cover nogal oubollig overkomt.

seppuku.
                  Voor mij idem dito;
                  En heb je al die vuile ringvingernagel gezien ? Mss is het mode en mss is het uit goudlamée maar voor mij lijkt het vies.
                  gebit heeft ook verschillende kleuren.
                  Henri
                  Last edited by kodachrome; 5 september 2005, 15:43.
                  lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik vind aan deze foto totaal niets aantrekkelijk,in tegenstelling tot wat ik al van jouw werk heb gezien. Naast de layout vind ik de pose te onnatuurlijk overkomen, het lijkt net of het hoofd is er opgeplakt (het staat precies iets te ver van de nek)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku

seppuku.
                      Nu ja , Jeff heeft ook die foto voor jullie niet gemaakt , en als dat modelleke 1000 euro aan dat tandjuweel geeft zal ze ook wel graag hebben dat het op de foto staat .
                      Ik vraag mij met momenten toch af wat het niveau hier aan het worden is , en op welke pitluligheden hier eigelijk word gereageerd , kijk als ik een neus piercing heb en Jeff doet een photoshoot van mij en hij werkt overal mijn piercing weg , dan heeft hij op dat moment geen fotos van mij genomen .

Wat betreft die tekst in het rood is ook ni echt mijn ding , hier word enkel geluld over pietluttigheden , maar enige technische commentaar op fotos kan je op je een hand tellen op een dag tussen de vele posts .

En mijn technische comments op deze foto is dat ik het ok vind maar wel spijtig van de schaduw boven haar borst .
                      En hier zal Jeff iets aan hebben en het te weten apprecieren

Groetjes Rudi
                      Last edited by Tubbs; 5 september 2005, 17:23.

Comment

Wat een gezeur allemaal, het is gewoon een goede foto van een mooie vrouw, er worden er hier veel slechtere gepost.

groeten.

Comment

inderdaad. het zou net zijn alsof de neuspiercing van aguilera wegsjoppen of de tepelpiercing van ons Janet Jackson. ze heeft nu eenmaal een tandjuweel of jullie dat leuk vinden of niet.
                          je kan dan de spleet bij verhofstadt ook gaan bijvullen.
                          estamos llegando
                          http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario
                            je kan dan de spleet bij verhofstadt ook gaan bijvullen.
                            Nee, sommige politici zou je liever helemaal wegretoucheren.

Hoe dan ook, de typografie van de foto is eerlijk gezegd DTPrut. De kwaliteit van de foto is niet slecht, maar ook niet origineel. Ik kan me voorstellen dat de juffrouw zelf er erg blij mee is. Laten we niet vergeten dat niet alle modellen hier zich kunnen meten met, pakweg, Marilyn Monroe (die overigens haar blonde haar van de kapper had gekregen en dus ook niet echt "perfect" was).

Inhoudelijk zou ik willen opmerken dat het fraaier zou zijn geweest als de ietwat krachtige kin tegen een lichte huidpartij was afgebeeld in plaats van tegen een vrij donkere ondergrond.

Verder werkt het meestal in het voordeel van het model als ze haar hoofd een beetje omhoog (of naar achter, het is maar hoe je het bekijkt) tilt, alsof ze op de fotograaf neerkijkt (in letterlijke zin, uiteraard). Dat resulteert in een minder geprononceerde kin en een "open blik" . Met dat laatste wordt bedoeld dat het bovenooglid meer zichtbaar is, iets dat mannen meestal hogelijk waarderen bij vrouwen.

Nog één laatste tip. Handen zijn vrijwel altijd te wit. Een beetje foundation doet wonderen, het liefst aangebracht met een airbrush want dat geeft een mooi resultaat zonder dat de foundation zichtbaar is.

Ik hoop dat je iets aan mijn gekakel hebt

Groeten, Miriam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harpingman
                              Wat een gezeur allemaal, het is gewoon een goede foto van een mooie vrouw, er worden er hier veel slechtere gepost.

groeten.
                              1000% met je eens !

Comment

Working...
                              X