Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

An en Nathalie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• An en Nathalie

Misschien wel een van de laatste mooie dagen dit jaar ..daarom nog eens geprofiteerd van het zonnetje !

Re: An en Nathalie

Niet dat ik er nu zoveel verstand van heb. Maar volgens mij had het meisje in de rosé bikini beter haar andere been kunnen optrekken. Kijk nu recht in de kruising , vind ik een beetje gênant. En zeker aflijdend.
    Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

Comment

Beetje teveel David Hamilton naar mijn goesting .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
        Niet dat ik er nu zoveel verstand van heb. Maar volgens mij had het meisje in de rosé bikini beter haar andere been kunnen optrekken. Kijk nu recht in de kruising , vind ik een beetje gênant. En zeker aflijdend.
        off topic @ tijgerhaai : What's in a dirty mind ? Heb je dan niet opgemerkt dat het meisje een slipje aanheeft ?

Wat mij opvalt is :
        1)door de moeilijke lichtinval krijgt het rechter meisje beenprotheses aangemeten.
        2)linkerarm van het linker meisje ?
        rechterarm van linker meisje : rare tanline
        3)één van de hoofdzonden 2x begaan : vuile voetzool en schoenzool in de opname
        4)beetje teveel gecropt bovenaan.

Besluit : 't is verdomd moeilijk om 2 meisjes met knappe benen zedig in beeld te brengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
          mee eens, was ook het eerste wat mij op viel bij deze opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie meisjes maar weinig dynamische compo :2 dames pal in 't midden
            Aan bovenkant net iets te weinig ruimte en vr de rest verwijs ik naar Notex (vnl. ivm met voet- en schoenzolen)
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex
              off topic @ tijgerhaai : What's in a dirty mind ? Heb je dan niet opgemerkt dat het meisje een slipje aanheeft ?
              Voor een dirty mind bestaan andere websites daarvoor hoef ik hier niet rond te struinen.
              Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

Comment

Er licht precies een waas over die foto's.

Ik mis wat interactie tussen de 2 modellen. Waar kijkt het meisje met de blauwe bikini eigenlijk naar?

Voor de rest: zie de opmerkingen van notex.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                  Beetje teveel David Hamilton naar mijn goesting .
                  Hé, was dat niet mijn favoriete opmerking bij dit soort foto's?

Groeten, Miriam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                    Hé, was dat niet mijn favoriete opmerking bij dit soort foto's?

Groeten, Miriam
                    Alleen als 't over bloemen ging

Comment

Je zou bijna verwachten dat er nog enkele foto's gaan komen! Ze lijken iets van plan.

Ik vind de softfilter te fel. Dat moet alleen op highlights gezet worden. En niet op donkere partijen.
                      Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex

Wat mij opvalt is :
                        1)door de moeilijke lichtinval krijgt het rechter meisje beenprotheses aangemeten.
                        2)linkerarm van het linker meisje ?
                        rechterarm van linker meisje : rare tanline
                        3)één van de hoofdzonden 2x begaan : vuile voetzool en schoenzool in de opname
                        4)beetje teveel gecropt bovenaan.

Besluit : 't is verdomd moeilijk om 2 meisjes met knappe benen zedig in beeld te brengen.
                        ref 2) lijkt alsof arm aan schouder gegreft werd
                        ref 3) heb deze opmerking al bij vroeger postings gedaan en stel vast dat ik niet alleen dit euvel aanhaalde

Beetje teveel David Hamilton naar mijn goesting
                        vooral in de rose richting (vind dat deze mensen al te veel aandacht krijgen)

Henri
                        lidnummer: BD0435BE

Comment

Ah de foto staat hier ook, hmm 'k heb al gezegd waarom hij het niet doet voor mij....

Het ene model heeft precies bruinere en lichtere plekken op haar huid, haar been ligt zo keiraar.

En ik weet niet wat ze aan het doen zijn met haar haar, maar ik veronderstel dat ze gespleten haarpunten aan het zoeken zijn....

Greetz
                          Dj

Comment

ik zou es willen weten hoe ge dat softfilter photoshopt?
                            een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                              ik zou es willen weten hoe ge dat softfilter photoshopt?
                              Dat is helemaal geen softfilter , is heel wat anders ...

Comment

Working...
                              X