Niet dat ik er nu zoveel verstand van heb. Maar volgens mij had het meisje in de rosé bikini beter haar andere been kunnen optrekken. Kijk nu recht in de kruising , vind ik een beetje gênant. En zeker aflijdend.
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Niet dat ik er nu zoveel verstand van heb. Maar volgens mij had het meisje in de rosé bikini beter haar andere been kunnen optrekken. Kijk nu recht in de kruising , vind ik een beetje gênant. En zeker aflijdend.
off topic @ tijgerhaai : What's in a dirty mind ? Heb je dan niet opgemerkt dat het meisje een slipje aanheeft ?
Wat mij opvalt is :
1)door de moeilijke lichtinval krijgt het rechter meisje beenprotheses aangemeten.
2)linkerarm van het linker meisje ?
rechterarm van linker meisje : rare tanline
3)één van de hoofdzonden 2x begaan : vuile voetzool en schoenzool in de opname
4)beetje teveel gecropt bovenaan.
Besluit : 't is verdomd moeilijk om 2 meisjes met knappe benen zedig in beeld te brengen.
mee eens, was ook het eerste wat mij op viel bij deze opname.
grt,bouk.
Mooie meisjes maar weinig dynamische compo :2 dames pal in 't midden
Aan bovenkant net iets te weinig ruimte en vr de rest verwijs ik naar Notex (vnl. ivm met voet- en schoenzolen)
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
off topic @ tijgerhaai : What's in a dirty mind ? Heb je dan niet opgemerkt dat het meisje een slipje aanheeft ?
Wat mij opvalt is :
1)door de moeilijke lichtinval krijgt het rechter meisje beenprotheses aangemeten.
2)linkerarm van het linker meisje ?
rechterarm van linker meisje : rare tanline
3)één van de hoofdzonden 2x begaan : vuile voetzool en schoenzool in de opname
4)beetje teveel gecropt bovenaan.
Besluit : 't is verdomd moeilijk om 2 meisjes met knappe benen zedig in beeld te brengen.
ref 2) lijkt alsof arm aan schouder gegreft werd
ref 3) heb deze opmerking al bij vroeger postings gedaan en stel vast dat ik niet alleen dit euvel aanhaalde
Beetje teveel David Hamilton naar mijn goesting
vooral in de rose richting (vind dat deze mensen al te veel aandacht krijgen)
Comment