Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ijsje krijgt voorrang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ijsje krijgt voorrang

Terwijl pa en ma aandachtig een evenement op het kerkplein volgen, lijkt zoonlief vooral geïnteresseerd te zijn in z'n ijsje.

Re: Ijsje krijgt voorrang

erg goed gedaan, zeker om ze zo achter elkaar te tonen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

En als je nu het gezicht van de jongen alleen liet zien? Die halve koppen van de ouders is ook niks.
      Beauty need only be a whisper
      Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Ben ik niet met je eens.

Voor zover dat al gaat (zonder ook de hand te verwijderen) zie je dan niet dat de jongen er boven uittorent, wat ik een grappig gezicht vind en het nu juist anders maakt.

Ook blijkt dan niet meer dat hij als enige de aandacht ergens anders heeft, wat ik duidelijk wilde maken.

Daarbij is duidelijk op zijn gezicht in gefocust, waardoor de anderen minder de aandacht trekken.

Comment

hier vind ik ook dat een close-up van de jongen beter was geweest, ik respekteer zeker je uitleg en visie maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak en het is per slot van rekening je foto. De belichting kon wel wat beter geweest zijn, nml in foto één het haar van de dame overbelicht en bij foto drie vertonen alle personen uitgebrande vlekken, sorry

Comment

Met dat laatste kan ik het alleen maar eens zijn. Vanaf zo'n 20 meter met zoom, staand op een bierkratje, valt dan ook niet mee! Maar goed, het resultaat telt en dat is wat de kijker ziet.

Desalniettemin leken ze me toch leuk en goed genoeg, om hier te laten zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andrez
              Desalniettemin leken ze me toch leuk en goed genoeg, om hier te laten zien.
              zeker en vast , vooral de laatste daar de jongen ook niettegenstaande zijn lekker ijsje ook geinterresseerd kijkt naar wat gebeurd

Comment

Working...
              X