Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zwaar

om eerlijk te zijn vin ik hem gewoon goed, en niet buitengewoon. ietwatlager standpunt had meer prijsgegeven van t gezicht. ook de lege ruimte rechts kon gevuld zijn.
    http://www.tomvanryckeghem.com

Comment

Hallo,

Er zijn soms foto's waar een mens stil van wordt.
      Dit is er zo eentje ...
      Hij vervat alles, er hoeft niets aan toegevoegd te worden, je kan zo de "pijn" voelen ...

Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Heel mooi.
        Ik kreeg kippevel toen ik er naar keek.

Comment

Subliem de last van het leven in beeld gebracht!
          Zeker eentje voor het archief! En ook voor de openingspagina!
          eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

eLDee's webstek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tompie
            om eerlijk te zijn vin ik hem gewoon goed, en niet buitengewoon. ietwatlager standpunt had meer prijsgegeven van t gezicht. ook de lege ruimte rechts kon gevuld zijn.
            Vind ik niet, tompie. Lager, zou teveel een inbreuk op de privacy zijn geweest, terwijl de persoon toch al heel kwetsbaar is zo. De ruimte rechts benadrukt juist het gevoel van leegte, naar mijn mening.

Comment

Krachtig, heel krachtig ....

Comment

Knap én ontroerende foto, perfect in beeld gebracht...van "iemand" die het geluk heeft gekend om "oud" te worden..."de last van het leven" zou ik het niet noemen want er zijn mensen die "die last" op veel jongere leeftijd moeten meemaken en dat vind ik dan nog veel schrijnender...
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

Bedankt voor de reacties allemaal.
                  Ik heb er nog enkele, alleen ben ik nog aan het twijfelen of ik ze al dan niet zou posten.
                  Ik heb over deze reeds enkele weken gedaan, alvoor te beslissen.

Zoals het spreekwoord zegt:
                  "Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn".

Comment

Working...
                  X