Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alecia [zonder invulflits]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alecia [zonder invulflits]

Nog eentje van ons Wit-Russisch 14-jarig zomergezelschap. Het was veel te zonnig die dag, en ik wou perse een laag diafragma houden, vandaar dat de invulflits moest achterwege blijven want dan geraakte ik maar tot 1/200 (en die high speed sync blijkt niet te werken, of ik doe het verkeerd...)
    Vandaar dus de lelijke schaduw rond haar ogen

Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Re: Alecia [zonder invulflits]

leuke foto van een mooie meid, maar had toch liever gezien dat ze tegen de boomstronk zou staan, dan nu zo,n vreemde pose op die boomstronk, maar das natuurlijk heeeeeel persoonlijk hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Blijkbaar had ze het nog koud ook ! Zijn ze dat niet gewoon in Wit-Rusland ?

Geert
      Nikon D80

Comment

'k vind hem een mooie de pose stoort mij helemaal niet , 't is gewoon een prachtige foto om bij te houden als herinnering
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Eigenlijk heb ik er ook niks op aan te merken.

Misschien nietgoed genoeg om in een glamourtijdschrift te posten, maar toch meer dan goed genoeg voor persoonlijk gebruik.

Afdrukken op groter formaat, en aan dat lieve kind meegeven.

Dirk
          Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Ja,

Knappe foto, goed scherp en mooie scherptediepte.

Alleen een beetje jammer van die wat moeilijke houding op de boomstronk

Comment

'k Vind het geen zo'n speciale foto + de tepels storen mij mateloos! En zeker als je zegt dat ze nog maar 14 is, 'k zou ze al lang weggeshopt hebben. MAAR dat is persoonlijke mening!

Waarom vind ik het niet zo speciaal? Een doodgewone pose met een doodgewone boomstronk.

Greetz
              Dj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                + de tepels storen mij mateloos! En zeker als je zegt dat ze nog maar 14 is, 'k zou ze al lang weggeshopt hebben.
                Moest ze 18 geweest zijn mochten die tepels blijven staan dan ?
                Amaai zeg, bekrompen uitleg ( of heb jij geen tepels op je borsten toch Djamilla ? )

Ik weet het nie zunne, waarom moet alles ( wat toch natuurlijk is ) weggewerkt worden.

Ochja....is nie aan mij om meningen te veranderen.

On-Topic: Vind de foto zeker niet slecht en ook de schaduwen rond ogen storen me niet echt.
                Groeten, Gino
                http://www.e-designstudio.be

Comment

Mooie foto zonder twijfel Faan, ze heeft trouwens echt die typische Kournikova look

Greetz,

The Fonz
                  Exactemundo!

Comment

'k Vind het geen zo'n speciale foto + de tepels storen mij mateloos! En zeker als je zegt dat ze nog maar 14 is, 'k zou ze al lang weggeshopt hebben. MAAR dat is persoonlijke mening!

Waarom vind ik het niet zo speciaal? Een doodgewone pose met een doodgewone boomstronk.

Greetz
                    Dj
                    ik vind dit een mooie deftige foto van een natuurlijke jonge schoonheid waarvan alles mag gezien zijn, een verademing om aan te kijken in tegenstelling tot vele andere ( vooral profs) modellen die ofwel geen borsten hebben of waar de siliconen uitdruipen. Ik wist echt niet dat dergelijk aanschijn iemand kon storen. Weg met de sportvrouwen, weg met ballerinas, weg met de sportBH, weg met de zomerkledij, hoera aan de dwangbuis en boerka
                    Dit is ook natuurlijk maar mijn persoonlijke mening
                    Last edited by Guest9; 12 augustus 2005, 17:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                      ik vind dit een mooie deftige foto van een natuurlijke jonge schoonheid waarvan alles mag gezien zijn, een verademing om aan te kijken in tegenstelling tot vele andere ( vooral profs) modellen die ofwel geen borsten hebben of waar de siliconen uitdruipen. Ik wist echt niet dat dergelijk aanschijn iemand kon storen. Weg met de sportvrouwen, weg met ballerinas, weg met de sportBH, weg met de zomerkledij, hoera aan de dwangbuis en boerka
                      Dit is ook natuurlijk maar mijn persoonlijke mening
                      Ronald,

Ik denk dat Djamila een vrouw is en misschien speelt de leeftijd van het meisje ook wel een rol bij deze foto.

Enfin de reactie is een beetje te scherp van haar of hem, vind ik zelf ook wel een prima foto hoor
                      Last edited by beauceron; 12 augustus 2005, 19:05.

Comment

Greetz
                        Dj
                        jou hobby is model staan
                        trouwens vind foto wel goed
                        gr, eb

Comment

Bedankt reeds voor al jullie reacties. Sommigen vinden de houding minder, anderen dan weer goed, moeilijk om conclusie te trekken
                          Ivm de tepels, ik vond ze ook nogal opvallend voor een 14-jarige, langs de andere kant vind ik het jammer zo'n dingen weg te photoshoppen. Ik hou de PS bewerkingen liever bij wat schaduwen, stofdeeltjes, contrast en dergelijke...
                          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                          Focaldesign

Comment

waarom zo iets mooi vrouwelijks wegfoefelen ???
                            goeie foto
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio
                              Moest ze 18 geweest zijn mochten die tepels blijven staan dan ?
                              Amaai zeg, bekrompen uitleg ( of heb jij geen tepels op je borsten toch Djamilla ? )

Ik weet het nie zunne, waarom moet alles ( wat toch natuurlijk is ) weggewerkt worden.

Ochja....is nie aan mij om meningen te veranderen.

On-Topic: Vind de foto zeker niet slecht en ook de schaduwen rond ogen storen me niet echt.

Jazeker ik heb er, maar als ieder normale vrouw draag ik ook een beha waar deze niet door te zien zijn... En sorry als ik bekrompen overkom, maar een meisje van 14 draagt toch al een beha of heb ik dat verkeerd voor?

Greetz
                              Dj

Comment

Working...
                              X