Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind hem ook bijzonder geslaagd. Vooral de pose, de felrose schoenen in combinatie met de gekleurde stoeltjes en de witte achtergrond.
Misschien was de foto nog mooier zonder deze positie van de handen.
Op het eerste zicht vond ik dit een knaller van een foto, tot ik wat meer in detail begon te kijken...
* De veters zijn grotendeels volledig uitgebrande witte partijen (255-255-255), ook de linkerbovenkant van de linker schoen is totaal weggebrand in de achtergrond, idem dito voor de neus van haar linker schoen... Tijdens de opname wat overbelicht? Bij het nabewerken de contrasten te extreem verhoogd? De saturatie iets te overdreven gehanteerd?
* Het midden van haar linkerarm mist precies een stukje...
* De uitsnede is té krap bovenaan.
* Wat mij ook stoort is de houding van haar vingers van haar linker hand. Lijkt niet echt natuurlijk en doen me denken aan deels geämputeerde vingerkootjes...
Pluspunten vind ik persoonlijk het concept, de uitstekende visagie en de blik van het model.
Al bij al best jammer, want het had de knaller kunnen zijn die hij op het eerste zicht was...
Comment