Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
van 't zelfde gedacht .... prachtfoto, maar die blauwe ogen moesten niet persé blauw zijn. Blauw stoort helemaal niet maar vraag me alleen af of ze een meerwaarde geven?
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Ik heb de foto eens gedownload en opnieuw omgezet naar volledig zwart-wit, ik vind ook dat, na beide foto's naast elkaar bekeken te hebben, de volledig zwart-witte foto beter....waarom.....omdat naar mijn gevoel het depressieve gevoel, de onmacht en de vertwijfeling beter geîllustreerd worden.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
'k Had me voorgenomen hier nooit niks meer te posten met al die vriendelijke mensen hier, maar bonne.
Aangezien ik het model ben op deze foto, gepost door de FOTOGRAAF, wil ik wel even mijn mening kwijt.
Ik vind dat deze shoot een heel andere kant van mezelf laat zien, meestal is het fashion of portret. Maar dit is nu eenmaal een echt concept die ik misschien wel zou willen verderzetten in mijn volgende shoots...
Over de technische kant, die blauwe ogen geven net dat ietsje meer aan de foto. Zelf had ik de pillen ietsje duidelijker gewilt... Maar daar gefocust werd op de ogen werd dit wat moeilijk denk ik...
op een _"gothic"_ forum...
<quote>
"edited door *tuuuut*:
Foto weggehaald door mij.
@angelbracket
Deze foto zou als schokkend ervaren kunnen worden. Verzoek om niet meer dit soort foto's hier te posten."
</quote>
okay, vraag ik me af, is dit schokkender dan het dagelijkse nieuws?
Ik wou net aantonen dat dit dagelijks gebeurd en echt een probleem is!
Bij sommige mensen ligt dit heel gevoelig, bij iedereen wel een beetje als ze werkelijk naar het verhaal erachter kijken. MAAR zo moet het ook! Zo denken mensen eens na over de gebeurtenissen in deze wereld...
Comment