Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eduard Lemmen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eduard Lemmen

Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

Re: Eduard Lemmen

Mooie jongen, met een mengeling van ietwat onschuldig en sensueel wat uitstraling betreft. Vormt een aansprekend contrast met de wat rauwe omgeving. Foto 2 heeft mijn voorkeur.

Comment

Foto 2 heeft mijn voorkeur omdat de extra lichaams versieringen (piercing) goed naar voren komt, en de grote van zijn oren wat minder opvalt!!!

Foto 1, de opening in de muur ter hoogte van zijn hoofd trekt teveel de aandacht in de foto.
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

prima reeks, goed in beeld gebracht

Comment

De houding in de tweede lijkt me nogal oncomfortabel en onnatuurlijk, hij ligt er nu niet direct ontspannen bij. Daarom vind ik de andere twee beter. Ik ben het echter wel eens met Triker wat betreft de piercing en de oren. Misschien die tweede nog eens opnieuw proberen waarbij hij leunt op zijn rechterarm, dat zal onmiddellijk beter overkomen.

Comment

Allen bedankt voor de opbouwende kritieken.
            Wat betreft de houding op de tweede; is inderdaad geen standje gemakkelijk (hard werken dat modelzijn). Ik heb ook wel wat meer ontspannen houdingen geknipt. maar dan komen de buikspieren minder tot uiting. Ik ben zelf niet tevreden over de positie van de armen.
            Wat betreft de oren; een paar uur met Eduard opgetrokken en niets bijzonders gezien. Waarschijnlijk omdat ik in de familie nogal wat vierkante centimeters aan oorschelp heb rondlopen valt het me niet meer op.
            Op een gave huid kun je niet scherpstellen
            Simpele albumpjes

Comment

Working...
            X