Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Maité
Collapse
X
-
-
Re: Maité
kvind de bewerking iets overdrevenModel of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.
Comment
-
Lijkt bijna op de "plastieken" pop van mijn dochter. ... sorrywww.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71en een bewerking ervan
Een zodanige foto bewerking dat er een heel ander persoon tevoorschijn komt. Ik zie toch liever de echte Maite dan de viruele.
m.v.g.
Comment
-
In haar gezicht vind ik de bewerking net een beetje te veel van het goede waardoor er iets persoonlijks verdwijnt. Het verdere gedeelte (haar etc.) vind ik in de bewerkte versie mooier. Kortom, goede bewerking, maar kan nog ietsje beter...
Groetjes Edwin
Comment
-
De bewerking is véél te veel. Een tussenoplossing zou veel beter zijn.
Ik heb er totaal geen probleem mee dat een foto bewerkt wordt (ik doe het zelf ook), maar het moet nog een foto blijven. (maw, voor mij mag je niet onmiddelijk zien dat hij bewerkt is).
Zoals al gezegd is het voor het haar bv zeer goed, maar daarom niet voor de hele foto. Een foto bewerken is meestal toch een werkje van lange adem, als je het goed wil doen. Er zijn veel details waar je op moet letten en met één bewerking voor de ganse foto kom je er meestal niet.Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachromeWij zijn dermate kritisch bij de beoordeling dat we één belangrijk detail over het hoofd zien en dat is "Wat vindt de geportretteerde ervan?"
Ik denk dat de bewerkte foto een grotere verkoop-kans heeft.
Henriwww.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paul CJa, maar trop is trop, teveel, erover... het verschil tussen bijwerken en misvormen, beetje soften, wat rimpels en pukkels bijwerken zal ze vb. zeker niets op tegen hebben.
Ik zal mijn vraag anders formuleren: veronderstel dat je een portretstudio hebt; welke foto plaats je dan in je etalage?
en om frevaro te citerenhet is gek , als zo,n bewerkte foto in de playboy staat vind men hem wel mooilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frevarohet is gek , als zo,n bewerkte foto in de playboy staat vind men hem wel mooi.
Voor het overige is dit wel een foto die het waard is dat je er de tijd in investeert om er een kunstwerkje van te maken. De kunst is enkel precies te weten wanneer je de tekenpen van de Wacom moet halen.Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peterkeLang geleden dat ik de Playboy nog eens gekocht heb, maar als de foto's daar zo bewerkt zouden zijn, dan krijgt meneer Hefner zijn tijdschrift onmiddellijk retour. IMO bestaat de kunst er juist in om de foto zo te bewerken dat je de digitale plastische chirurgie niet van mijlenver kunt onderscheiden. En jammergenoeg is dit hier wel het geval.
Voor het overige is dit wel een foto die het waard is dat je er de tijd in investeert om er een kunstwerkje van te maken. De kunst is enkel precies te weten wanneer je de tekenpen van de Wacom moet halen.
en daar gaat het om vakmensen."Een mening hebben kan dodelijk zijn"
Comment
Comment