Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In our memory

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In our memory

Ik wist dit topic niet goed plaatsen.

Dit weekend een vriend overleden. Om wat te verwerken en om mijn verdriet wat te temperen een foto gemaakt ter ere van hem.

De fotos was 2 weken eerder genomen op een kerkhof van de eerste wereldoorlog. (ook de tekst trouwens) Ik vond het de gepaste sfeer, die mensen zijn immers ook veel te vroeg gestorven. Waarschijnlijk vragen ook de familieleden zich af, waarom ? Net zoals ik nu.

gelieve niet al te harde commentaar te geven over de mindere technische kant, want de foto is louter emotioneel tot stand gekomen.

Ik had hem hier liever niet gezet maar wie beslist erover...

meer kan ik niet meer doen

Re: In our memory

altijd moeilijk zoiets, zeker er op reageren, vind toch dat je dit goed gedaan hebt hoor, sterkte.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
      Ik wist dit topic niet goed plaatsen.

Dit weekend een vriend overleden. Om wat te verwerken en om mijn verdriet wat te temperen een foto gemaakt ter ere van hem.

De fotos was 2 weken eerder genomen op een kerkhof van de eerste wereldoorlog. (ook de tekst trouwens) Ik vond het de gepaste sfeer, die mensen zijn immers ook veel te vroeg gestorven. Waarschijnlijk vragen ook de familieleden zich af, waarom ? Net zoals ik nu.

gelieve niet al te harde commentaar te geven over de mindere technische kant, want de foto is louter emotioneel tot stand gekomen.

Ik had hem hier liever niet gezet maar wie beslist erover...

meer kan ik niet meer doen

Je doet je vriend alle eer aan met zulke mooie foto!!

Comment

Knappe foto en veel sterkte bij het verwerken van het verlies van je vriend .
        Groetjes Vicky

Comment

Veel sterkte!

Comment

Bedankt voor de reacties.

Het heeft toch een héél klein beetje geholpen...

Comment

Working...
            X