Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koppen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Koppen

.....
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Als ik in je jongste historiek kijk Sien - 1 blad ver - dan tel ik 10 topics gestart en 3 comments geschreven - tel gerust na ...
    En dan vraagt een mens zich af waarom er zo weinig commentaren zijn ...
    Groet
    Peter
    Last edited by blauwzwart; 11 juni 2025, 12:13.
    mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Als ik in je jongste historiek kijk Sien - 1 blad ver - dan tel ik 10 topics gestart en 3 comments geschreven - tel gerust na ...
      En dan vraagt een mens zich af waarom er zo weinig commentaren zijn ...
      Groet
      Peter
      Misschien ben jij door al je commentaren de tel kwijt. Als je dan toch zo graag commentaar geeft, kan je je dan beperken tot de foto zelf.
      Sta je niet open voor een soort foto's niet niet in (uw) het rijtje passen? Of is het de bedoeling om mensen te verjagen van dit forum? Ik heb hier al véél opgestoken maar niet van dit soort commentaar.
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooi en kleurvol geheel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht

Misschien ben jij door al je commentaren de tel kwijt. Als je dan toch zo graag commentaar geeft, kan je je dan beperken tot de foto zelf.
          Sta je niet open voor een soort foto's niet niet in (uw) het rijtje passen? Of is het de bedoeling om mensen te verjagen van dit forum? Ik heb hier al véél opgestoken maar niet van dit soort commentaar.
          Ik denk niet dat het zijn bedoeling is om mensen weg te jagen, eerder het tegenovergestelde.
          De foto zelf (niet echt de juiste categorie) vind ik niet speciaal.
          Het beeld is te druk en ik zie er niet echt een compo in of iets dat de aandacht trekt.
          Kleuren en scherpte zijn wel in orde deze keer.
          I put the sexy in dyslexia

Comment

Working...
          X