Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selysi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Selysi

Mijn vrouw is geen model en ik stuur bijna nooit modellen aan maar tijdens een weekend weg op een mooie locatie er toch eens geprobeerd om er iets van te maken.

.
    I put the sexy in dyslexia

Geslaagd. Mooi decor en goed het licht gebruikt. Ik zou wel een groot stuk van de voorgrond wegdoen.

Comment

heel mooi al zou ik een deel van de vloer weg halen

Comment

mooie compo al had het bad er misschien wel helemaal op mogen staan
        De hoek beneden rechtsonder lijkt kunstmatig geblurred en dat stoort wel
        Idem wat betreft achtergrond metselwerk - de overgangen van scherp naar onscherp lijken me toch niet zo natuurlijk
        Je zit met verschillende kleuren licht in de scene dat heeft je wellicht ook parten gespeeld bij het bepalen van de witbalans
        mijn website : klik

Comment

Ik had graag een deel van de mooie parket mee in beeld maar misschien is het hier dan toch teveel.
          De overgangen van scherp naar onscherp zijn toch natuurlijk, is gemaakt met 35mm 1.4 op fullframe.
          Dat kunstmatig geblur is iets dat ik nooit gebruikt omdat het gewoon niet mooi is

Ja de verschillende soorten licht was niet makkelijk maar ik zit er toch bij denk ik.
          I put the sexy in dyslexia

Comment

Wat mij betreft een prachtige locatie. Maar ik mis wel scherpte op de juiste plek.

Comment

Working...
            X