Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mijn vrouw is geen model en ik stuur bijna nooit modellen aan maar tijdens een weekend weg op een mooie locatie er toch eens geprobeerd om er iets van te maken.
mooie compo al had het bad er misschien wel helemaal op mogen staan
De hoek beneden rechtsonder lijkt kunstmatig geblurred en dat stoort wel
Idem wat betreft achtergrond metselwerk - de overgangen van scherp naar onscherp lijken me toch niet zo natuurlijk
Je zit met verschillende kleuren licht in de scene dat heeft je wellicht ook parten gespeeld bij het bepalen van de witbalans
Ik had graag een deel van de mooie parket mee in beeld maar misschien is het hier dan toch teveel.
De overgangen van scherp naar onscherp zijn toch natuurlijk, is gemaakt met 35mm 1.4 op fullframe.
Dat kunstmatig geblur is iets dat ik nooit gebruikt omdat het gewoon niet mooi is
Ja de verschillende soorten licht was niet makkelijk maar ik zit er toch bij denk ik.
Comment