Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik heb een beetje problemen met het zwart/wit, ik zou er liever van 'genieten' in kleur denk ik ... maar qua kadrage vind ik dit wel echt kunnen en zeker eens iets anders dan anders alhoewel het hoofd er misschien toch beter helemaal opgestaan had?
Misschien toch een heel kleine commentaar, thv de dijen (ook de rest van ht lichaam), is de overgang zw nogal abruusk, zodat het lijkt of de dame een huidziekte heeft. Ligt ongetwijfeld aan de ZW omzetting, misschien ook eens in kleur posten.
thv de dijen (ook de rest van ht lichaam), is de overgang zw nogal abruusk, zodat het lijkt of de dame een huidziekte heeft. Ligt ongetwijfeld aan de ZW omzetting, misschien ook eens in kleur posten.
De kleurenversie heeft dit ook, maar was me nog niet opgevallen en in het totaalbeeld weet je gewoon dat het geen huidziekte is maar de reflektie van het water
Comment