Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
2 fotos samengevoegd in post dan ?
Anders begrijp ik het niet
Heel knap in elk geval
Peter
Nee, dat is één opname.
2 flitsers gebruikt om de achtergrond mooi wit te maken.
Wat gebeurd er als je uw model ver genoeg van een witte achtergrond zet zonder licht op het model ?
Juist, dan is ze zwart ( silhouet ). Als je dan een flits op het model haar buik/borsten richt met een snoot en enkel dat stuk van het model belicht. Dan krijg je dat zelfde silhouet maar met een belichte buik.
Dus aan de belichting is niks moeilijk. Het haar van het model is gemaakt van zwart achtergrond papier dat ik op een statief gezet heb juist achter het model zodat het lijkt alsof het haar haar is.
En de rok/onderkant is ook een stuk oud achtergrondpapier die ik een beetje versterkt heb met ijzerdraad en plakband om mooi recht te blijven staan. En dat staat vlak voor het model zodat het lijkt alsof het een rok is die weg waait.
Comment