Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eurovisie een rode vlek van het Zingfeest

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eurovisie een rode vlek van het Zingfeest

Het optreden van België was een rode vlek. Totaal verkeerde belichting dat niet werkt op TV en dat ten koste ging van de artiest.

Bedankt voor je zeer interessante mening - waar is je foto ?
    mijn website : klik

Comment

Een topic zonder foto die dubbel zoveel kijkers trekt als sommige andere in andere forumdelen. Hier plaats ik toch weer vraagtekens bij en doet me nadenken of het nog wel zin heeft foto's te plaatsen???

Hierbij mijn mening over Red Sebastian en het rode licht. Inderdaad alles was rood maar alles speelt tegenwoordig mee. Het speciale in zijn act in Eurosong, de voorverkiezing, was de lift waar hij opstond en deze was nu niet meer aanwezig. Waarom? Geen idee. Alles opvullen met 3 dansers kan een meerwaarde zijn maar hier was dat niet het geval. Het liedje was voorbij en ik vroeg mij af naar wat ik had gekeken want meer dan de helft was ik al vergeten. Een goed gebracht nummer met podiumact zie je in gedachten nog steeds voor je. Israel ronselt stemmen over gans de wereld. Doet België dat ook? Marketing en social media zijn ook heel belangrijk. Op You Tube kwam ik nooit Red Sebastian tegen zonder er zelf naar te zoeken en ik kijk enkel muziek op You Tube. Oostenrijk werd winnaar met een zw/w beeld, om terug te komen op het rode licht. Dat was een act waarover is nagedacht tot in de puntjes. Zelf hoe men een meerwaarde kan creëren met een bewegende camera. Ook een act die blijft hangen in je hoofd door ook het grote videoscherm deel te laten nemen in de act met beelden van een wilde zee. Het programma draait dus niet enkel meer rondt muziek zoals in de tijd van Abba en andere grootheden toen alle muziek moest gebracht worden met een orkest maar is tegenwoordig zoveel meer en zoals dikwijls in België springt men veel te laat op de trein.

Ik heb nu hier mijn mening weergegeven en geen mening bij foto's geplaatst. Is het forum hier beter van geworden? Ik denk het niet.

Groetjes Johan

Comment

Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

grt.bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Jullie hebben gelijk ik heb mijn bijdrage per abuis in het verkeerde forum deel geplaatst, had niet gemogen en mag wat mij betreft verwijderd worden.

Comment

Working...
          X