Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zullen we spelen?
Collapse
X
-
-
leuk strandtefereel; mooie omzetting.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtVeel te veel verscherpt en duidelijke bewerkingssporen zichtbaar rond de figuranten.
Ik wou dit even meegeven omdat ik het verschil in het opnemen van de boodschap in het beeld juist zo interessant vind. Vroeger begreep ik niet waarom sommige van mijn beelden niet goed bevonden werden. Nu tracht ik te begrijpen wat de persoon die de moeite doet om te reageren, ziet en voelt bij het beeld dat ik toonde. (sorry, soms komt mijn filosofische kant wat naar boven)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
dit is geen kritiek op je bespreking, in tegendeel: ik ben er mee eens, maar ik vond dat het wel paste in het geheel. De vele horizontale lijnen die elk een duidelijk verschillend gebied afbakenen, het contrastrijk beeld dat past bij de activiteit van de kinderen en de honden en dit alles in een uitgerokken panoramaformaat. Onze meningen zijn dus niet contradictorisch, maar leggen andere accenten (denk ik). Bovendien komt bommasien vaak met verrassende beelden af. Die verrassingen bevallen me niet altijd, maar daar is het kunst voor.
Ik wou dit even meegeven omdat ik het verschil in het opnemen van de boodschap in het beeld juist zo interessant vind. Vroeger begreep ik niet waarom sommige van mijn beelden niet goed bevonden werden. Nu tracht ik te begrijpen wat de persoon die de moeite doet om te reageren, ziet en voelt bij het beeld dat ik toonde. (sorry, soms komt mijn filosofische kant wat naar boven)vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtVeel te veel verscherpt en duidelijke bewerkingssporen zichtbaar rond de figuranten.Last edited by philitalia; 23 maart 2025, 12:47.Mvg Philip
Comment
-
Comment