Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Girls in black and white

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Girls in black and white

.

Bedankt voor het kijken (reageren wordt op prijs gesteld).

Mvg.

Spikkesenior
    nikon coolpix s9100

Eén detail had je niet onder controle en dat was hun haar. Een blonde en een zwarte had het helemaal afgemaakt want ondanks de kleuren die identiek zijn is alles toch anders. De tas die verschilt van kleur, de trui die anders gebreid is, de broek die verschillend is en de schoenen van het ene meisje past ook perfect bij haar outfit maar daar gaat de andere in de fout met bruin. Beiden hebben wel een zwarte jas in hun handen. Goed opgemerkt en mooi neergezet.

Groetjes Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Verbiest Bekijk bericht
      Eén detail had je niet onder controle en dat was hun haar. Een blonde en een zwarte had het helemaal afgemaakt want ondanks de kleuren die identiek zijn is alles toch anders. De tas die verschilt van kleur, de trui die anders gebreid is, de broek die verschillend is en de schoenen van het ene meisje past ook perfect bij haar outfit maar daar gaat de andere in de fout met bruin. Beiden hebben wel een zwarte jas in hun handen. Goed opgemerkt en mooi neergezet.

Groetjes Johan
      de titel is girls IN black and white (wat betekent dressed in black and white)..... dus al uw uitleg is dusdanig naast de kwestie toch bedankt voor de reactie
      nikon coolpix s9100

Comment

Leuke straatfoto.

Eventueel iets croppen zodat de spie linksboven wegvalt en ook links en rechts de randen iets rustiger worden.
        Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Vind ik wel goed gezien om deze bijzondere kleding op foto vast te leggen.

Comment

leuk gezien en gedaan!
            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
              Leuke straatfoto.

Eventueel iets croppen zodat de spie linksboven wegvalt en ook links en rechts de randen iets rustiger worden.
              Ik zie echt niet in waarom ik zou croppen...is straat fotografie ... you get what you see...
              nikon coolpix s9100

Comment

Ik snap niet dat hier nog iemand durft reageren…

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Ik snap niet dat hier nog iemand durft reageren…
                  tja als ik de reacties lees denk ik toch dat ik toch ook mag meespelen of niet dan...
                  nikon coolpix s9100

Comment

Goed opgemerkt en mooi neergezet.
                    Dus dit is ook dusdanig naast de kwestie volgens u. Wat je anders denkt over mijn reactie kan mij niet schelen, maar kijk goed wat je selecteert en er dan onderschrijft.

Groetjes Johan

Comment

Working...
                    X