Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een mooi beeld, maar, ik kan er mijn vinger niet opleggen, het voelt niet natuurlijk aan. Iets met de belichting of de achtergrond...het lijken 2 aparte beelden te zijn. Welke bewerking heb je gedaan als ik vragen mag?
Een mooi beeld, maar, ik kan er mijn vinger niet opleggen, het voelt niet natuurlijk aan. Iets met de belichting of de achtergrond...het lijken 2 aparte beelden te zijn. Welke bewerking heb je gedaan als ik vragen mag?
Vage lens om eens te testen. Ben behoorlijk onder de indruk.
Leuke straat (stations)foto.
Je kan met die vage lens inderdaad heel wat bereiken.
Toch verbazend dat Zibro meteen iets opmerkt waar hij de vinger niet op kan leggen ....
Ikzelf vind er ook steeds iets onnatuurlijks aan en gebruik het niet meer tot de resultaten beter ogen.
Met de juiste lens + diafragmakeuze kom je er ook en is het verloop vanzelfsprekender.
Leuke straat (stations)foto.
Je kan met die vage lens inderdaad heel wat bereiken.
Toch verbazend dat Zibro meteen iets opmerkt waar hij de vinger niet op kan leggen ....
Ikzelf vind er ook steeds iets onnatuurlijks aan en gebruik het niet meer tot de resultaten beter ogen.
Met de juiste lens + diafragmakeuze kom je er ook en is het verloop vanzelfsprekender.
mijn straatfotos worden in het algemeen gemaakt met zone focus...dus geen sprake van groot diafragma...indien ik me daar moet mee bezig houden zouden er weinig fotos ter wereld komen.
Comment