Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waiting for a train

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Waiting for a train

.

Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).

Mvg.

Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

Heel goed Eddy.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Goed gedaan je hebt het onderwerp prima in de aandacht weten te brengen door de zachte verdwalende achtergrond....mooi...

Groeten
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Een mooi beeld, maar, ik kan er mijn vinger niet opleggen, het voelt niet natuurlijk aan. Iets met de belichting of de achtergrond...het lijken 2 aparte beelden te zijn. Welke bewerking heb je gedaan als ik vragen mag?
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          Een mooi beeld, maar, ik kan er mijn vinger niet opleggen, het voelt niet natuurlijk aan. Iets met de belichting of de achtergrond...het lijken 2 aparte beelden te zijn. Welke bewerking heb je gedaan als ik vragen mag?
          Vage lens om eens te testen. Ben behoorlijk onder de indruk.
          nikon coolpix s9100

Comment

Leuke straat (stations)foto.
            Je kan met die vage lens inderdaad heel wat bereiken.
            Toch verbazend dat Zibro meteen iets opmerkt waar hij de vinger niet op kan leggen ....
            Ikzelf vind er ook steeds iets onnatuurlijks aan en gebruik het niet meer tot de resultaten beter ogen.
            Met de juiste lens + diafragmakeuze kom je er ook en is het verloop vanzelfsprekender.
            Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
              Leuke straat (stations)foto.
              Je kan met die vage lens inderdaad heel wat bereiken.
              Toch verbazend dat Zibro meteen iets opmerkt waar hij de vinger niet op kan leggen ....
              Ikzelf vind er ook steeds iets onnatuurlijks aan en gebruik het niet meer tot de resultaten beter ogen.
              Met de juiste lens + diafragmakeuze kom je er ook en is het verloop vanzelfsprekender.
              mijn straatfotos worden in het algemeen gemaakt met zone focus...dus geen sprake van groot diafragma...indien ik me daar moet mee bezig houden zouden er weinig fotos ter wereld komen.
              nikon coolpix s9100

Comment

Mooi beeld ! Vage lens zal iets uit PS zijn en dat ken ik dan uiteraard niet, ietsgeleidelijker overgang scherp/onscherp zou nog beter zijn
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                X