Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stormloop voor een gunst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• stormloop voor een gunst

mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

sfeervol met het kaarslicht
    mijn website : klik

Comment

Leuk idee, humorvolle titel. Zeer moeilijke omstandigheden, dat moet gezegd.

De onderste helft van het beeld kan mij minder bekoren.
      Het groepje kinderen links achter zijn er teveel aan en de dame rechts mag er voor mij ook af.
      Ik heb, voor mezelf uiteraard, een vierkante crop gemaakt, de kinderen linksboven weggepoetst en de dame rechts doet ook niet meer mee door de crop.
      De benen en het onderstel van de lichtjes zijn hierdoor ook onzichtbaar geworden en wat de titel sugereert staat nu centraal in het beeld.
      Wat meer licht op de gezichten en de ruis weghalen maakte het af.

Voor mij was dit een oefening in het weghalen van de elementen die niet bijdragen tot de essentie van de bedoeling van het beeld.

De moeite om eens te proberen volgens mij, of misschien zegt deze aanpak jou niets.
      Leg het anders maar gewoon naast je neer.
      Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
        Leuk idee, humorvolle titel. Zeer moeilijke omstandigheden, dat moet gezegd.

De onderste helft van het beeld kan mij minder bekoren.
        Het groepje kinderen links achter zijn er teveel aan en de dame rechts mag er voor mij ook af.
        inderdaad een goed idee. Wat de ruis betreft had ik eerder gedacht om thuis budget te vragen voor een nieuwe camerabody

mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Working...
        X