Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A friendly guy in the streets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] A friendly guy in the streets

.

Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).

Mvg.

Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

Mooi, maar voor mij een beetje overbelicht boven en rechts, ik weet niet of je dat nog kan terughalen?
    Ronny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronny64 Bekijk bericht
      Mooi, maar voor mij een beetje overbelicht boven en rechts, ik weet niet of je dat nog kan terughalen?
      Ronny
      bedankt, maar de overbelichting is bewust ... het doel is het gezicht....
      nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

bedankt, maar de overbelichting is bewust ... het doel is het gezicht....
        Zelfs als je de hooglichten nog wat terughaalt gaat er nog genoeg aandacht naar het gezicht.
        Wat me meer stoort is de onscherpte van het gezicht en dit terwijl de rest van de foto wel helemaal scherp is.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

heb niet als eerste willen schrijven maar ik zie dat de voorgangers hetzelfde denken
          Waarom je deze als showcase bestempelt ontgaat me compleet hoor Eddy
          mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            heb niet als eerste willen schrijven maar ik zie dat de voorgangers hetzelfde denken
            Waarom je deze als showcase bestempelt ontgaat me compleet hoor Eddy
            Het is nochtans heel eenvoudig.. ik zoek geen perfectie... want een scherpe foto kan iedereen maken met de huidige apparatuur... ik zoek enkel emotie ... en ik denk dat deze foto een emotie weergeeft....
            nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

Het is nochtans heel eenvoudig.. ik zoek geen perfectie... want een scherpe foto kan iedereen maken met de huidige apparatuur... ik zoek enkel emotie ... en ik denk dat deze foto een emotie weergeeft....
              Ik vind dit een mooie benadering, goed verwoord, de emotie is overgekomen. Het vergt ook wel lef om de gebaande paden te verlaten.

Comment

Knap straatbeeld. Ik kan leven met de imperfectie.
                Onlangs een film gezien over Herman Selleslaghs, de Humo fotograaf, die simpelweg verklaarde dat hij zich nooit met kwaliteit heeft beziggehouden. Maar wat een oeuvre!
                Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                  Ik vind dit een mooie benadering, goed verwoord, de emotie is overgekomen. Het vergt ook wel lef om de gebaande paden te verlaten.
                  Lef of volgehouden onkunde ?????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht

Lef of volgehouden onkunde ?????
                    Houdt U zich maar bij water en brood alvorens te reageren...op zulk een lullige manier...temeer daar U zich nog niet kan houden aan uw eigen afspraken zijnde om niet meer te reageren...
                    Last edited by spikkesenior; 5 februari 2025, 04:54.
                    nikon coolpix s9100

Comment

Working...
                    X