Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
bedankt, maar de overbelichting is bewust ... het doel is het gezicht....
Zelfs als je de hooglichten nog wat terughaalt gaat er nog genoeg aandacht naar het gezicht.
Wat me meer stoort is de onscherpte van het gezicht en dit terwijl de rest van de foto wel helemaal scherp is.
heb niet als eerste willen schrijven maar ik zie dat de voorgangers hetzelfde denken
Waarom je deze als showcase bestempelt ontgaat me compleet hoor Eddy
heb niet als eerste willen schrijven maar ik zie dat de voorgangers hetzelfde denken
Waarom je deze als showcase bestempelt ontgaat me compleet hoor Eddy
Het is nochtans heel eenvoudig.. ik zoek geen perfectie... want een scherpe foto kan iedereen maken met de huidige apparatuur... ik zoek enkel emotie ... en ik denk dat deze foto een emotie weergeeft....
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Het is nochtans heel eenvoudig.. ik zoek geen perfectie... want een scherpe foto kan iedereen maken met de huidige apparatuur... ik zoek enkel emotie ... en ik denk dat deze foto een emotie weergeeft....
Ik vind dit een mooie benadering, goed verwoord, de emotie is overgekomen. Het vergt ook wel lef om de gebaande paden te verlaten.
Knap straatbeeld. Ik kan leven met de imperfectie.
Onlangs een film gezien over Herman Selleslaghs, de Humo fotograaf, die simpelweg verklaarde dat hij zich nooit met kwaliteit heeft beziggehouden. Maar wat een oeuvre!
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Lef of volgehouden onkunde ?????
Houdt U zich maar bij water en brood alvorens te reageren...op zulk een lullige manier...temeer daar U zich nog niet kan houden aan uw eigen afspraken zijnde om niet meer te reageren...
Last edited by spikkesenior; 5 februari 2025, 04:54.
Comment