Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het meisje op de trein
Collapse
X
-
-
-
Lijkt een flinke crop met ook een hoge ISO ?
Ik kan voor mezelf hier geen eenduidige boodschap uit puren: kilheid, eenzaamheid, koele techniek, affiche op het raam, ... ?
anderzijds zijn de lichten hier goed onder controle.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht?????? dagelijks posten is geen verplichting ( liever één goede per week )vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtWat Walter hier schrijft denk ik ook al jaren !
Als het dan toch twijfelgevallen zijn dan hoort dat eerder bij beginners.
En plaats dan de "somsen" waar ze misschien kunnen thuishoren.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtIk zou eens een poging doen met een sterke zwart wit omzetting. Dat vergeeft meer de cropfoutjes. Het stukje raam rechts hoeft ook niet voor mij.
De foto is niet onder de gunstigde omstandigheden gemaakt, weet ik maar ik vond toch dat er 'iets in zat' daarom ter beoordeling hier gezet.
Uw tips geprobeerd maar ik verlies dan wel de huidkleur v.h.been, de 2de venster bied voor mij meer het treinuiterlijk.
[/url]vriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment