Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beauty behind dirty glass.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Beauty behind dirty glass.

.

Bedankt voor het kijken (reageren wordt op prijs gesteld).

Mvg.

Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

een mooie foto, doodgewoon , maar toch apart door het opnamestandpunt doorheen het raam.

Comment

Heel leuk gedaan ..
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mja, speciaal.

Comment

Leuk resultaat!
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooi beeld, zou in Z/W ook wel mooi zijn.
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Als " speciaal " een maatstaf wordt in de beoordeling van foto's staat er ons nog veel te wachten. Ik krijg hoofdpijn als ik hier anger dan 30 seconden naar kijk. Ter info : dit was mijn laatste commentaar in dit forum. Ik erger mij dood aan het niveau van de posts, gebrek aan zelfkritiek van de makers en commentaren op compleet mislukte foto's die voor iedereen die met fotografie bezig is duidelijk in de vuilbak horen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                Als " speciaal " een maatstaf wordt in de beoordeling van foto's staat er ons nog veel te wachten. Ik krijg hoofdpijn als ik hier anger dan 30 seconden naar kijk. Ter info : dit was mijn laatste commentaar in dit forum. Ik erger mij dood aan het niveau van de posts, gebrek aan zelfkritiek van de makers en commentaren op compleet mislukte foto's die voor iedereen die met fotografie bezig is duidelijk in de vuilbak horen.
                bedankt voor uw reactie, maar sinds uw post van "water en brood" denk ik echt niet dat ik nog maar enig respect heb voor uw mening... just my 2 cts. he
                nikon coolpix s9100

Comment

opvallend foto - druk maar het heeft wel iets door de verschillende lagen die erin zitten
                  mijn website : klik

Comment

Voor mij is dit een erg knappe straatfoto. Doorheen vuil glas geeft altijd een aparte dimensie.
                    Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Knappe fotografie Eddy ! Dat vuil en die reflecties tillen het op een hoger niveau dan wanneer het een clean beeld was
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                      X