Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Het zal wel voor datzelfde raam zijn maar toch mis ik hier de fraaie zachte licht/donker overgangen uit het vorige beeld maar dat zal nabewerking zijn.
ook de houding komt mij iets geforceerd over ...
En ik weet dat het niet mogelijk is 2 x even goed te doen voor een publiek dat niet precies denkt zoals jij hé
Het zal wel voor datzelfde raam zijn maar toch mis ik hier de fraaie zachte licht/donker overgangen uit het vorige beeld maar dat zal nabewerking zijn.
ook de houding komt mij iets geforceerd over ...
En ik weet dat het niet mogelijk is 2 x even goed te doen voor een publiek dat niet precies denkt zoals jij hé
Bedankt Frans, neen da's inderdaad moeilijk.
Hetzelfde raam. Bij deze heb ik wel iets meer licht door laten komen in de camera en de nabewerking iets helderder gehouden aangezien er wat meer lichte vlakken waren.
Ik ga er waarschijnlijk nog een paar van deze reeks plaatsen aangezien ik er best tevreden over was.
Comment