Ja, wat doet een mens als hij na lang verlangen eindelijk zijn eigen D70 in handen heeft? Een onderwerp zoeken in de buurt om dat machien uit te testen natuurlijk. Gisterenavond werd het Lissewege, waar tijdens de zomer altijd de openluchttentoonstelling "Beelden in het witte dorp" doorgaat.Gezien de levensechtheid van de onderstaande beelden (van de Westvlaamse kunstenaar Irénée Duriez) koos ik voor deze rubriek.
Na het fotograferen even overgestapt naar een andere interessante hobby: het nuttigen van een streekbiertje.
Mijn echtgenote was van op het terrasje intensief bezig de prachtige kerktoren van Lissewege te bewonderen. Een snapshot met het beeld van Willem van Saeftinghe in een bijrol. (Het is voor alle duidelijkheid het beeld dat scheef staat, niet de foto)
Na het fotograferen even overgestapt naar een andere interessante hobby: het nuttigen van een streekbiertje.
Mijn echtgenote was van op het terrasje intensief bezig de prachtige kerktoren van Lissewege te bewonderen. Een snapshot met het beeld van Willem van Saeftinghe in een bijrol. (Het is voor alle duidelijkheid het beeld dat scheef staat, niet de foto)
Comment