Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Of het een echte geest is kunnen we niet zien.
Maar het ziet er alleszins een bangelijk spook uit met een ingewikkeld karakter.
Ik vind dit een prachtig beeld van een spook.
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Dit hoort in de vuilbak ongeacht welke tittel men hier aan geeft !!!!! ( en dan nog posten in showcase) ... Sorry voor deze harde commentaar maar hier is niets anders mogelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Dit hoort in de vuilbak ongeacht welke tittel men hier aan geeft !!!!! ( en dan nog posten in showcase) ... Sorry voor deze harde commentaar maar hier is niets anders mogelijk.
deze reactie wordt nu precies wel heel persoonlijk...maar eerlijk gezegd ik trek het me echt niet aan...het is slechts een opinie/mening, die ik zeker niet hoef te delen... er zijn ten andere sites waar dergelijke fotos wel worden geapprecieerd... maar U doet maar hoor...en kritiek kan ik verdragen maar niet van dat ongefundeerd gedoe...
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
deze reactie wordt nu precies wel heel persoonlijk...maar eerlijk gezegd ik trek het me echt niet aan...het is slechts een opinie/mening, die ik zeker niet hoef te delen... er zijn ten andere sites waar dergelijke fotos wel worden geapprecieerd... maar U doet maar hoor...en kritiek kan ik verdragen maar niet van dat ongefundeerd gedoe...
Geloof me vrij ...... commentaar is totaal niet persoonlijk bedoeld maar dit is gewoon een compleet mislukt beeld en ik zou graag de sites leren kennen waar dit gewaardeerd wordt. Je mag me altijd met argumenten proberen te overtuigen waarom dit een post ( en zeker showcase ) waardig is.
Hier een liefhebber van ICM of hoe je het ook noemt.
Dit beeld is wellicht doelbewust tot stand gekomen als een artistieke uiting.
Akkoord dat er geen scherpte is, dat misschien enkele compositieregels met voeten zijn getreden, en misschien nog zoveel meer.
Zij er dan welomschreven regels waaraan een beeld MOET voldoen om ermee naar buiten te komen?
Heel veel stof ter discussie.
Ikzelf vind dit beeld minstens intrigerend.
Comment