Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dressed up...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Dressed up...

    .




    bedankt voor het kijken (reageren wordt op prijs gesteld).


    Mvg.


    Spikkesenior
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Voor mij net iets teveel en hard licht, en te "schreeuwende" kleuren (zeker op het blauwe doek).
    Is natuurlijk straatfotografie en de scène is "as such".
    Zou het echter eens proberen om te zetten naar ZW, je bent af van hardheid van kleuren, lichten en schaduwen.
    Er zal dan veel meer aandacht gaan naar de drie "personages" die duidelijk een link hebben.
    Piet DiGitaal
    Leica Digilux 2
    ____________

    "My photographs can say a lot of things. But they are not naturalistic or even realistic."
    (Franco Fontana)

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door PiDiGi Bekijk bericht
      Voor mij net iets teveel en hard licht, en te "schreeuwende" kleuren (zeker op het blauwe doek).
      Is natuurlijk straatfotografie en de scène is "as such".
      Zou het echter eens proberen om te zetten naar ZW, je bent af van hardheid van kleuren, lichten en schaduwen.
      Er zal dan veel meer aandacht gaan naar de drie "personages" die duidelijk een link hebben.
      tja... ik post dus een foto met als titel "dressed up"... waar de kleuren de hoofdzaak vormen...anders komt "opgekleed" niet echt tot uiting.. en dan zou ik die moeten omzetten naar z/w ???
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Ik heb de foto effe omgezet naar zw, heeft echt wel wat. Je kan het eens proberen.
        Geyst

        Comment


        • #5
          verhalend straatbeeld!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
            Ik heb de foto effe omgezet naar zw, heeft echt wel wat. Je kan het eens proberen.
            het beeld noemt "dressed up" b/w zou afbraak doen aan de titel...
            nikon coolpix s9100

            Comment

            Working...
            X