Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marktkramer @ Antwerpen Rubensmarkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Marktkramer @ Antwerpen Rubensmarkt





    Reacties altijd welkom!
    Last edited by FROCUS; 15 augustus 2024, 18:31.

  • #2
    Jammer dat de dame er zowel links als onder afgehakt is. Terwijl recht zoveel overbodige ruimte is. Er is nog wel wat de redden voor een betere compo, door rechts tot het wit van zijn kraag en boven tot zijn hoed te kroppen.

    Comment


    • #3
      Laat mij de compo nu net goed vinden. Rechts de producten die hij verkoopt. Dat levert de context bij het verhaal. Het lijkt mij dus geen overbodige ruimte.
      Dat de toegesproken dame afgekapt is legt meer nadruk op de verkoper.
      Ik vind dit een goed straatbeeld en een evenwichtige z/w omzetting.
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Jammer dat de dame er zowel links als onder afgehakt is. Terwijl recht zoveel overbodige ruimte is. Er is nog wel wat de redden voor een betere compo, door rechts tot het wit van zijn kraag en boven tot zijn hoed te kroppen.
        Het gaat om de expressie van de marktkramer - de rechterkant geeft aan dat hij producten verkoopt. Dat de dame links is afgekapt leidt tot de essentie van het onderwerp. Reageren doe ik niet vlug maar dit moest me toch van het hart. Ik heb ook andere foto's waar alles volledig op staat maar ... daar is de expressie van de marktkramer minder. Het enige minpunt volgens mij is de afkapping van de arm onderaan - het zei zo. Maar ondanks dit mankement vind ik de expressie van de marktkramer bijzonder!
        Last edited by FROCUS; 17 augustus 2024, 07:35.

        Comment


        • #5
          ook de expressie van de andere mensen tonen aan dat dit geen toneelstukje is, mooi gedaan!

          Comment

          Working...
          X