Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

This is my way

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] This is my way

    .




    Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).


    Mvg.


    Spikkesenior
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Zalig beeld!

    Comment


    • #3
      Mooi straatbeeld
      Vriendelijke groeten,Raf

      www.rafvandenbogaert.be

      Comment


      • #4
        Bijzonder knappe foto.


        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

        Comment


        • #5
          ??? Wat is hier goed aan ????

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
            ??? Wat is hier goed aan ????
            tja het is natuurlijk geen portretfotografie in volledig gecontroleerde omstandigheden...
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Het mannetje op wandel is zeker leuk
              Maar vind alle die donkere tussenelementen storen in het verhaal
              Over het algemeen ook teveel donkere vlakken in de foto - helft van foto is quasi zwart
              Ook wel spijtig dat de mama (?) doormidden is gesneden
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

                tja het is natuurlijk geen portretfotografie in volledig gecontroleerde omstandigheden...
                Ervaren en goede straatfotografen leggen de lat heel hoog.
                Ik reken mij hier niet bij en moet bovendien toegeven dat ik de laatste 6 maanden geen straatfoto meer heb gepost omdat ik geen enkele goed genoeg vond. Gisteren en eergisteren nog op pad geweest in Antwerpen en alles in de vuilbak gekieperd. Dus vergeef mij mijn harde kritiek.


                Bekijk dit eens op YouTube dan zul je zien wat het verschik is tussen straatfotografie en kiekjes :

                Creating Mood and Mystery in your Street Photography (feat. Joshua K Jackson)





                Comment


                • #9
                  Misschien een interessante toevoeging aan dit topic. Youtube filmpje van straatfotograaf Omar Gonzales: What are all the TYPES of Street Photography you can do?
                  Hieronder het schema dat hij ervan opstelde.



                  Straatfotograaf in Antwerpen

                  Comment


                  • #10
                    Ik geniet van het verhaal in dit beeld. Zalig
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
                      Misschien een interessante toevoeging aan dit topic. Youtube filmpje van straatfotograaf Omar Gonzales: What are all the TYPES of Street Photography you can do?
                      Hieronder het schema dat hij ervan opstelde.



                      Deze kan me echt niet bekoren...typisch Amerikaans veel uitleg en veel woorden..maar resultaten dat is een paar andere mouwen. En waarom zo ver zoeken in België hebben we topfotografen, kijk eens naar Harry Gruyaert en Nadia Eeckhout en nog vele anderen... ik wil me zeker niet aan deze spiegelen maar bij die hun fotos zijn we toch maar allemaal amateurs (dat ben ik dan ook).
                      nikon coolpix s9100

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

                        Deze kan me echt niet bekoren...typisch Amerikaans veel uitleg en veel woorden..maar resultaten dat is een paar andere mouwen. En waarom zo ver zoeken in België hebben we topfotografen, kijk eens naar Harry Gruyaert en Nadia Eeckhout en nog vele anderen... ik wil me zeker niet aan deze spiegelen maar bij die hun fotos zijn we toch maar allemaal amateurs (dat ben ik dan ook).
                        Helemaal mee eens.

                        Comment


                        • #13
                          Ik heb me al de hele week geërgerd aan dit beeld - mensen die er half op staan, een bord wat uit de kleine zijn hoofd groeit en veel donkere partijen. Dit is GEEN goede foto! Punt.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door FROCUS Bekijk bericht
                            Ik heb me al de hele week geërgerd aan dit beeld - mensen die er half op staan, een bord wat uit de kleine zijn hoofd groeit en veel donkere partijen. Dit is GEEN goede foto! Punt.
                            het is triestig dat iemand zich ergert aan een beeld... er is toch niemand die U verplicht te komen kijken en zeker niet om nog terug te komen kijken ... gelukkig is uw mening echter slechts een mening en ik verwacht niet van een derde om een beeld goed te vinden....
                            nikon coolpix s9100

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

                              het is triestig dat iemand zich ergert aan een beeld... er is toch niemand die U verplicht te komen kijken en zeker niet om nog terug te komen kijken ... gelukkig is uw mening echter slechts een mening en ik verwacht niet van een derde om een beeld goed te vinden....
                              Je reageert gewoon op alles om jou beeld terug bovenaan de lijst te krijgen, dit heb je al enkele keren gedaan - het is mijn mening dat dit een beeld niet goed is s en blijkbaar ben ik niet de enige.
                              Last edited by FROCUS; 17 augustus 2024, 21:24.

                              Comment

                              Working...
                              X