Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wil jij graag?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wil jij graag?

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Volgens mij zit er een mooie in als je recht het karretje met het reclamebord wegstopt. De foto staat op zich met de vele oranje elementen; Het reclamepaneel leidt enkel af. Probeer het maar eens.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
      Volgens mij zit er een mooie in als je recht het karretje met het reclamebord wegstopt. De foto staat op zich met de vele oranje elementen; Het reclamepaneel leidt enkel af. Probeer het maar eens.
      Heb je de titel eigenlijk wel begrepen?

      Comment


      • #4
        Heel fraaie straatfotografie !! en het reklamebord ?? mag zeker niet weg ; dan word deze mooie foto een doordeweeks kiekje ; Houden zo Pol !

        Comment


        • #5


          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht

          Heb je de titel eigenlijk wel begrepen?
          't is niet omdat de tittel op het reclamebord slaat dat het een meerwaarde is. Vermits er geen verband is met de rest van het beeld zou ik het bord weglaten temeer omdat er voldoende andere goede. elementen inzitten. Er wordt hier blijkbaar meer belang gegeven aan de tittel dan aan de foto.

          Als het stoort mag je de foto verwijderen ( soms is een vb duidelijker dan de uitleg )
          Last edited by walter bechhols; 11 augustus 2024, 11:18.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht




            't is niet omdat de tittel op het reclamebord slaat dat het een meerwaarde is. Vermits er geen verband is met de rest van het beeld zou ik het bord weglaten temeer omdat er voldoende andere goede. elementen inzitten. Er wordt hier blijkbaar meer belang gegeven aan de tittel dan aan de foto.

            Als het stoort mag je de foto verwijderen ( soms is een vb duidelijker dan de uitleg )
            stoort niet hoor, ik had die bedenking ook al gemaakt maar uiteindelijk niet uitgevoerd. en nu....moet ik het niet meer doen -)
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Inderdaad...... kleur doet hier het hele werk.
              Straatfotograaf in Antwerpen

              Comment


              • #8
                De crop is de mooie...

                Comment

                Working...
                X