Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Goed gedaan. Bij zo'n beeld zou het leerrijk kunnen zijn om F-getal en sluitertijd mee te delen, al vermoed ik dat het een ICM is?
Sluitertijd is het belangrijkste hier denk ik - na wat probeerwerk ben ik uitgekomen bij 1/8". Overige instellingen F8 en ISO100
Een bewuste ICM is het niet - al heb ik de camera blijkbaar wel wel wat meebewogen met de dame - en daardoor loopt de dansbeweging ook een beetje door in de achtergrond.
Een niet gepland experimentje - maar wel leuk - Heb nadien de foto aan de dansers laten zien en die vonden het heel tof
Peter
ik vraag me af hoe het beeld eruit ziet met alleen de dansers in beweging en de rest, (publiek en achtergrond) stil... maar ik vermoed dat dat heel ingewikkeld is qua nabewerking....
ps ik vind hem nu ook goed hoor... misschien pakt mijn suggestie niet goed uit... kwam gewoon in mij op...
Comment