Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Little biker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Little biker

    .





    Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).

    Mvg.

    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Vind persoonlijk dat de scherpte niet optimaal ligt - en de scherptediepte kunstmatig aanvoelt
    Met i-phone zal je eerder alles scherp hebben door de kleine sensor
    Een goeie tip bij fotograferen van kinderen is ook om dat op ooghoogte te doen
    Het rioolrooster ook wat ongelukkig in beeld
    Groet,
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Vind persoonlijk dat de scherpte niet optimaal ligt - en de scherptediepte kunstmatig aanvoelt
      Met i-phone zal je eerder alles scherp hebben door de kleine sensor
      Een goeie tip bij fotograferen van kinderen is ook om dat op ooghoogte te doen
      Het rioolrooster ook wat ongelukkig in beeld
      Groet,
      Peter
      De onscherpte is bewust...en op ooghoogte gaat spijtig genoeg niet meer door mijn leeftijd en mijn reuma...het rioolrooster...tsja dat is de straat he. Bedankt voor de reactie.
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Ik lees in het antwoord aan Blauwzwart dat je de foto bewust onscherp hebt genomen....
        Ik neem aan dat je daar dan ook een bedoeling mee had, dat je het deed om een welbepaald effect te sorteren.....

        Het zou mij interesseren als je daar iets meer over zou kunnen zeggen.
        Straatfotograaf in Antwerpen

        Comment


        • #5
          Ik heb ook het gevoel dat de onscherpte niet klopt. Het is zo raar dat schoen, spatbord en wielen onscherp zijn, en de rest niet.

          Comment


          • #6
            Foto werd gemaakt met iPhone 13 met Lightroom camera...wat toelaat een RAW bestand te maken. Werd daarna in Lightroom beetje bewerkt en in PS met vage lens om een effect van "beweging" in het beeld te krijgen.
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Kreeg een berichtje van CMM aangaande gebruik iPhone (13). Voor diegenen die een Creative Cloud abo hebben...kunnen op hun smartphone LR mobile installeren. Hierin zit een camera app ingebouwd die toelaat o.a. beelden te maken in DNG (RAW). De camera app heeft een hoop mogelijke instellingen praktisch gelijk aan camera instellingen. Deze beelden kunnen dan bewerkt worden ofwel op de smartphone met LR mobile dat veel van de mogelijkheden van LR desktop heeft. Eventueel kunnen de beelden vanuit de IPHONE opgeladen worden in LR desktop voor verdere bewerking. Hoop hiermede tegemoet te zijn gekomen aan de vraag van CMM.
              nikon coolpix s9100

              Comment

              Working...
              X