Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A rainy day in Chicago

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Tuurlijk, dank u.

    Comment


    • #17
      Buiten de commentaren, kan ik zeker genieten van dit beeld!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #18
        Proficiat met je HoF nominatie
        grt
        Gerrit

        Comment


        • #19
          Dank u

          Comment


          • #20
            extreme bewerking! Maar wel mooi! Proficiat met je HOF
            Geyst

            Comment


            • #21
              Moderator Warning: Als moderators vinden wij bepaalde opmerkingen gemaakt in deze topic ongepast en op z'n minst een berisping waard. Na overleg met mijn collega's ga ik nu proberen om wat op te ruimen, maar vraag toch uitdrukkelijk om niemand zomaar publiekelijk te beschuldigen.
              Iedereen is hier onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. Wij zien dan ook eventuele bewijzen tegemoet; via privébericht a.u.b.

              Last edited by LesC; 16 juli 2024, 12:30.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

              Comment


              • #22
                Prachtige bewerking! Proficiat!

                Comment


                • #23
                  Gezien in de HoF.
                  Dikke proficiat!​
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment


                  • #24
                    Net terug van een mini trip, vandaar mijn late reactie;
                    Ik wens de moderator en hun team te danken voor de kordate tussenkomst.
                    Laat ons het netjes houden met respect voor mekaar, en met respect naar de foto's die ieder op zijn manier met zijn verhaal in inbrengt.

                    jan

                    ​​​​​

                    Comment


                    • #25
                      Een bewerking waarin wellicht wat tijd werd ingestoken. Het resultaat mag er zijn: origineel en heel apart. Dit is een foto waarbij drukken op canvas het overwegen waard is.

                      Comment


                      • #26
                        Bedankt en idd die krijgen we te zien op canvas tijdens onze jaarlijkse clubtentoonstelling ( Scherpzicht).

                        Comment


                        • #27
                          Prachtig beeld!

                          Comment


                          • #28
                            Voor mij is dit heeft de creatieve bewerking een prachtig beeld opgeleverd. De combinatie van verschillende technieken leveren een kunstig resultaat.
                            Wel spijtig dat je moet scrollen en je dus geen volledig beeld op je scherm ziet.
                            Proficiat.

                            Comment


                            • #29
                              Wat een beeld zeg. Heel knap, kan zo aan de muur.

                              Comment


                              • #30
                                Wel deze foto is blijkbaar een succes op diverse forums. Ik tel momenteel samen een dikke 1200 reactie. De afdruk op canvas, die te zien is op onze clubtentoonstelling is ondertussen verkocht. Nooit mijn bedoeling geweest maar wel eens leuk en zeker een geweldige doorsteek en motivatie. was nochtans negatief ingeschat.

                                Comment

                                Working...
                                X