Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
A rainy day in Chicago
Collapse
X
-
-
-
Heb deze foto al zien voorbijkomen - een jaar geleden ofzo - in een andere bewerking wellicht
Ik verwacht nog altijd dat regendruppels evenwijdig naar beneden vallen - maar in Chicago blijkbaar niet
Je ziet er ook geen enkele openspatten op de straatstenen
Leuk geheel - extreem bewerkt wel - maar dat mag
Groet
Petermijn website : klik
Comment
-
passende bewerking bij de titelmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Mooi speciaal beeld. Van mij mocht die man in het blauw ook z/W zijn.Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
-
-
En ik zou de originele foto wel eens willen zien...denk dat we redelijk zouden opkijken ....nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtEn ik zou de originele foto wel eens willen zien...denk dat we redelijk zouden opkijken ....mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
de taak van de camera is registreren en liefst zo neutraal mogelijk. De opdracht van de kunstfotograaf is er iets mooi van te maken en er eigen emotie en gevoel mee over te brengen. Enkel de journalistieke cameraman is er aan gehouden de realiteit te bewaren. Laat ons maar van dit beeld genieten (in een droge, warme ruimte met een tas koffie en zachte melodie op de achtergrond)nikon coolpix s9100
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk berichtMoet dat dan ?maar dit beeld komt me bekend voor en ik meen dat dit geen eigen beeld is....
Last edited by LesC; 16 juli 2024, 13:14.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
Dan hoort dit beeld zeker niet thuis in de rubriek mensen, maar eerder bij abstract....daarnaast denk ik ook dat U mijn boodschap niet begrijpt...
Ik vind de foto te groot geplaatst.Last edited by Binnenuit; 13 juli 2024, 01:49.
Comment
Comment