Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aan de schelde ...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Zeer knap beeld ! Goed model dat waarschijnlijk in de lens kijkt zoals de fotograaf het wil en dat is niet altijd gemakkelijk.
Zet hier een haarscherp beeld neer en het zal mijn blik niet lang vasthouden. Het zachte onscherpe is helemaal niet storend, het heeft iets glamourachtigs en je blijft hangen bij de blik waarvan de ogen net iets scherper lijken !
Welk objectief ? Al denk ik dat de nabewerking ook wat meespeelde.
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZeer knap beeld ! Goed model dat waarschijnlijk in de lens kijkt zoals de fotograaf het wil en dat is niet altijd gemakkelijk.
Zet hier een haarscherp beeld neer en het zal mijn blik niet lang vasthouden. Het zachte onscherpe is helemaal niet storend, het heeft iets glamourachtigs en je blijft hangen bij de blik waarvan de ogen net iets scherper lijken !
Welk objectief ? Al denk ik dat de nabewerking ook wat meespeelde.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
Frans het objectief is aangeduid onder de foto...gemaakt met een FUJI GF... groot beeld dus
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZeer knap beeld ! Goed model dat waarschijnlijk in de lens kijkt zoals de fotograaf het wil en dat is niet altijd gemakkelijk.
Welk objectief ? Al denk ik dat de nabewerking ook wat meespeelde.
Comment
-
Proficiat met je prachtige hof plaat...dit is voor mij een van de prachtigste portretfoto's ooit gezien op BD (en daarbuiten).nikon coolpix s9100
Comment
-
-
-
Proficiat met je HOF nominatie....en fijn om de commentaren te lezen (leerrijk...thx..)
Groeten
Freddy
Comment
Comment