Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan de schelde ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] aan de schelde ...

    ... met de Schelde als achtergrond... Jade K.

    Click image for larger version

Name:	BLDMKR_1024_jade_gfx2014-colorboost.jpg
Views:	372
Size:	208,7 KB
ID:	8093150

    GF 80mm @ F1.7 = F 1.3 FF
    Alvast bedankt voor het kijken en de eventuele reacties.
    grt,
    Stefan.

  • #2
    Knap beeld met perfecte belichting.
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Zeer knap beeld ! Goed model dat waarschijnlijk in de lens kijkt zoals de fotograaf het wil en dat is niet altijd gemakkelijk.

      Zet hier een haarscherp beeld neer en het zal mijn blik niet lang vasthouden. Het zachte onscherpe is helemaal niet storend, het heeft iets glamourachtigs en je blijft hangen bij de blik waarvan de ogen net iets scherper lijken !
      Welk objectief ? Al denk ik dat de nabewerking ook wat meespeelde.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Zeer knap beeld ! Goed model dat waarschijnlijk in de lens kijkt zoals de fotograaf het wil en dat is niet altijd gemakkelijk.

        Zet hier een haarscherp beeld neer en het zal mijn blik niet lang vasthouden. Het zachte onscherpe is helemaal niet storend, het heeft iets glamourachtigs en je blijft hangen bij de blik waarvan de ogen net iets scherper lijken !
        Welk objectief ? Al denk ik dat de nabewerking ook wat meespeelde.
        Frans het objectief is aangeduid onder de foto...gemaakt met een FUJI GF... groot beeld dus
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Echt naa rmijn bescheiden mening een topbeeld! De scherpte van de ogen dat verminderd naar de kledij toe.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

            Frans het objectief is aangeduid onder de foto...gemaakt met een FUJI GF... groot beeld dus
            Bedankt Eddy, ik was misschien te gefascineerd door het beeld, daardoor merkte ik niet eens dat daar tekst onder stond ... equivalent f1.3 Ik begrijp het nu.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Mooi -
              ter info - het beeld is maar een postzegel groot als je kijkt zonder aangelogd te zijn op BD (?)
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Prachtig!

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                  Zeer knap beeld ! Goed model dat waarschijnlijk in de lens kijkt zoals de fotograaf het wil en dat is niet altijd gemakkelijk.

                  Zet hier een haarscherp beeld neer en het zal mijn blik niet lang vasthouden. Het zachte onscherpe is helemaal niet storend, het heeft iets glamourachtigs en je blijft hangen bij de blik waarvan de ogen net iets scherper lijken !
                  Welk objectief ? Al denk ik dat de nabewerking ook wat meespeelde.
                  Het beeld komt eigenlijk zo SOOC (“straight out of camera")in photoshop de laag gedupliceerd en omgezet in krachtig zwartwit en daarna de overvloeimodus naar "Lichtsterkte" gezet , zodat in je originele opname de zwarten dieper worden, en de kleuren krachtiger, vandaar noem ik dat Colorboost. en het resultaat zien jullie boven. En ja, het is een goed model.... maar de scherptediepte is beperkt, één oog is al niet meer perfect scherp, dus volgende keer de ogen op één lijn zetten....

                  Comment


                  • #10
                    Proficiat met je prachtige hof plaat...dit is voor mij een van de prachtigste portretfoto's ooit gezien op BD (en daarbuiten).
                    nikon coolpix s9100

                    Comment


                    • #11
                      Proficiat met deze knappe foto en een terechte HoF.

                      Groetjes Johan

                      Comment


                      • #12
                        Proficiat met je HOF nominatie....en fijn om de commentaren te lezen (leerrijk...thx..)

                        Groeten
                        Freddy
                        https://fredor2.wixsite.com/my-site

                        Comment

                        Working...
                        X