Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Follow me ... + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Tja, zoveel meningen, zoveel .......
    Ik vond het experiment zeker de moeite waard.
    De 'up' toont minder context en focust meer op het object van de foto.
    De originele toont meer context.
    Dit opent ook een eventuele discussie over lenzen. De 35 t.o.v. de 50 mm
    Is croppen toegestaan of niet.
    Voor mij telt vooral het eindresultaat. Hoe je daar belandt is dan weer opnieuw voer voor discussie.
    Socrates deed het ons voor..... vragen.... vragen.... en nog eens vragen stellen. Aan jezelf en aan anderen om tot een soort uitgepuurde waarheid te komen..... of een waarschijnlijke waarheid.
    Inmiddels geniet ik van jullie fotowerk en vind ik het ook leuk er als eens iets over te schrijven.
    Straatfotograaf in Antwerpen

    Comment


    • #17
      Moet toegeven dat de originele de mooiste is. Kleurbalans is daar ook warmer en beter dan bij de crop, maar dat speelde niet mee bij mijn keuze hier.

      Groetjes Johan

      Comment


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
        Doe mij maar het origineel.
        Het is immers géén portretfoto, maar een echte straatfoto.
        ????? Wat een redenatie, weet u wel wat een portret is. Een portret kun je op elk denkbare locatie maken. Het hoofd onderwerp is het hoofd en de achtergrond is bijzaak wat hier ook door de onscherpte benadrukt wordt
        Last edited by Binnenuit; 11 juni 2024, 12:10.

        Comment


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht

          ????? Wat een redenatie, weet u wel wat een portret is. Een portret kun je op elk denkbare locatie maken. Het hoofd onderwerp is het hoofd en de achtergrond is bijzaak wat hier ook door de onscherpte benadrukt wordt
          En of ik weet wat een portret is...

          Comment

          Working...
          X