Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Let's have a drink...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Let's have a drink...

    .





    Bedankt voor het kijken (reageren wordt op prijs gesteld).


    Mvg.

    Spikkesenior
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Een straat foto, er staan mensen op... Helaas gebeurt er niets interessant in het kader.
    Je had beter "de hond uitlaten" kunnen nemen als titel want dat valt eerder op dan de man die zo net in het kader komt piepen met een blik drank.

    Technisch vindt ik de ZW omzetting wel goed gedaan.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
      Een straat foto, er staan mensen op... Helaas gebeurt er niets interessant in het kader.
      Je had beter "de hond uitlaten" kunnen nemen als titel want dat valt eerder op dan de man die zo net in het kader komt piepen met een blik drank.

      Technisch vindt ik de ZW omzetting wel goed gedaan.
      dan is u waarschijnlijk ontgaan hoe de hond de man met het blikje in het oog heeft... maar het is wat het is ...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

        dan is u waarschijnlijk ontgaan hoe de hond de man met het blikje in het oog heeft... maar het is wat het is ...
        Proficiat met je straatfotografie. Een tak binnen de fotografie dat als een van de moeilijkste wordt aanzien maar hier weinig geapprecieerd wordt!

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

          dan is u waarschijnlijk ontgaan hoe de hond de man met het blikje in het oog heeft... maar het is wat het is ...
          Inderdaad, het is wat het is... ik zie hier niet duidelijk een interactie tussen de hond en de drinkende man.

          Ik geef je mijn mening, je bent niet verplicht er iets mee te doen maar misschien kan je er iets uit leren.
          Vriendelijke groeten,Raf

          www.rafvandenbogaert.be

          Comment


          • #6
            Ik volg photogRAF.
            Straatfotograaf in Antwerpen

            Comment

            Working...
            X