Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Streetfood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Streetfood

    Straatfotografie op een Gentse Feesten-dag in Gent. De vrienden hebben eten, drinken en hun eigen terrasje.




  • #2
    Uw zwart-wit omzettingen zijn altijd super, wit is wit en zwart is zwart, zonder te overdrijven, altijd mooi contrastrijke foto's zoals we die in het analoge tijdperk graag zagen
    een mooie verhalende foto met alle grijstinten aanwezig vind ik heel knap, wit nergens uitgebrand en zwart met overal nog doortekening
    Luc jij hebt de kunst om zww-foto's te tonen zoals ik ze graag zie
    voor mij is dit een van de mooiste zww omzetting van de laatste weken, en nu stop ik, want anders kan ik nog even doorgaan...
    grt
    Gerrit
    Last edited by de Gerre; 26 april 2024, 19:48.

    Comment


    • #3
      knap shot
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Mooie omzetting.
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Ik volg wat de z/w omzettingen betreft. Altijd contrastrijk en ikzelf ben daar ook een liefhebber van.

          Deze foto had misschien wat meer context kunnen tonen. Het hoofdonderwerp, de groep mensen, staat krap in het beeld.
          Ikzelf heb ook die neiging. Alle aandacht naar het onderwerp. Nu probeer ik wat meer context te schetsen door meer omgeving op te nemen.
          Maar dit is maar een bedenking.
          Jij bent de maker, dit is het beeld zoals jij het wilde tonen en dat is oké.
          Straatfotograaf in Antwerpen

          Comment


          • #6
            Steeds vaker gaat het bij BD over iets technisch als de omzetting naar zw/w in plaats van wat de prent te vertellen heeft: in dit geval een feestelijk stoeprand maaltijd. Ik ben het met Eduardo eens dat het geheel erg krap in beeld is.

            Comment

            Working...
            X