Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Straatfotografie - Het beeld viel mij op doordat het een geheel van contrasten is: de grootste hoger liep, lichter haar had, lichtere kleuren van kledij droeg, geen bril doeg enz.... vul dus zelf maar aan
Mijn excuses dat ik aan je fotomoment twijfelde. De donkere dame zag er zo geplakt uit, (witte randen en onregelmatige wollige pixels), wellicht te wijten aan je verscherping. Nu over de inhoud, … een vluchtig moment goed waargenomen.
Ten onrechte dus. Ik werd ook aan het twijfelen gebracht door details bij de zwarte dame. Het haar bv, en de broekspijp van de witte dame lijkt te interfereren met het onderbeen van de zwarte.
Maar in elk geval leuk shot!
Mijn excuses dat ik aan je fotomoment twijfelde. De donkere dame zag er zo geplakt uit, (witte randen en onregelmatige wollige pixels), wellicht te wijten aan je verscherping. Nu over de inhoud, … een vluchtig moment goed waargenomen.
Excuses aanvaard.
Bij mijn duizenden foto's straatfotografie is er geen enkele welke gemanipuleerd is. Het enige wat ik met mijn straatfoto's doe is recht zetten, eventueel wat bijsnijden en bewerken in Silver Effects naar zwart/wit.
Bij mijn modellenfotografie werk ik inderdaad op vraag van de modellen soms bij met photoshop of zelfs met portrait pro studio.
Ten onrechte dus. Ik werd ook aan het twijfelen gebracht door details bij de zwarte dame. Het haar bv, en de broekspijp van de witte dame lijkt te interfereren met het onderbeen van de zwarte.
Maar in elk geval leuk shot!
Excuses aanvaard.
Bij mijn duizenden foto's straatfotografie is er geen enkele welke gemanipuleerd is. Het enige wat ik met mijn straatfoto's doe is recht zetten, eventueel wat bijsnijden en bewerken in Silver Effects naar zwart/wit.
Bij mijn modellenfotografie werk ik inderdaad op vraag van de modellen soms bij met photoshop of zelfs met portrait pro studio.
Comment