Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Contrast

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Contrast

    Straatfotografie - Het beeld viel mij op doordat het een geheel van contrasten is: de grootste hoger liep, lichter haar had, lichtere kleuren van kledij droeg, geen bril doeg enz.... vul dus zelf maar aan



    Bedankt om eens te komen kijken

  • #2
    Das mooie straatfotografie, goed opgemerkt, leuke titel en mooie omzetting. Ik ben fan
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Wel opmerkelijk dat dit beeld je opviel, terwijl het moment nooit heeft plaats gevonden?

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
        Wel opmerkelijk dat dit beeld je opviel, terwijl het moment nooit heeft plaats gevonden?

        ik heb ook dergelijk gevoel…

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
          Wel opmerkelijk dat dit beeld je opviel, terwijl het moment nooit heeft plaats gevonden?

          Wat bedoel je? Verklaar je eens nader? Geef mij desnoods je mailadres dan stuur ik je de raw

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door lumafoto Bekijk bericht

            Geef mij desnoods je mailadres dan stuur ik je de raw
            raw@beeldmaker.be

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
              Foto werd je met wetransfer doorgemaild wegens te groot bestand bij gewone mail. Graag dan wat meer uitleg over je hierboven gemaakte opmerking.

              Comment


              • #8
                Mijn excuses dat ik aan je fotomoment twijfelde. De donkere dame zag er zo geplakt uit, (witte randen en onregelmatige wollige pixels), wellicht te wijten aan je verscherping.
                Nu over de inhoud, … een vluchtig moment goed waargenomen.

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  ik heb ook dergelijk gevoel…
                  Ten onrechte dus. Ik werd ook aan het twijfelen gebracht door details bij de zwarte dame. Het haar bv, en de broekspijp van de witte dame lijkt te interfereren met het onderbeen van de zwarte.
                  Maar in elk geval leuk shot!

                  Comment


                  • #10
                    Niet alleen door het contrast van de twee personen vind ik de foto geslaagd, maar ook door de synchronisatie van armen en benen.
                    grt
                    Gerrit

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                      Mijn excuses dat ik aan je fotomoment twijfelde. De donkere dame zag er zo geplakt uit, (witte randen en onregelmatige wollige pixels), wellicht te wijten aan je verscherping.
                      Nu over de inhoud, … een vluchtig moment goed waargenomen.
                      Excuses aanvaard.
                      Bij mijn duizenden foto's straatfotografie is er geen enkele welke gemanipuleerd is. Het enige wat ik met mijn straatfoto's doe is recht zetten, eventueel wat bijsnijden en bewerken in Silver Effects naar zwart/wit.
                      Bij mijn modellenfotografie werk ik inderdaad op vraag van de modellen soms bij met photoshop of zelfs met portrait pro studio.
                      Last edited by lumafoto; 29 maart 2024, 15:15.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                        Ten onrechte dus. Ik werd ook aan het twijfelen gebracht door details bij de zwarte dame. Het haar bv, en de broekspijp van de witte dame lijkt te interfereren met het onderbeen van de zwarte.
                        Maar in elk geval leuk shot!
                        Excuses aanvaard.
                        Bij mijn duizenden foto's straatfotografie is er geen enkele welke gemanipuleerd is. Het enige wat ik met mijn straatfoto's doe is recht zetten, eventueel wat bijsnijden en bewerken in Silver Effects naar zwart/wit.
                        Bij mijn modellenfotografie werk ik inderdaad op vraag van de modellen soms bij met photoshop of zelfs met portrait pro studio.​
                        Last edited by lumafoto; 1 april 2024, 11:26.

                        Comment


                        • #13
                          Proficiat met je HOF nominatie
                          Groeten Andre

                          Comment


                          • #14
                            Proficiat!

                            Comment


                            • #15
                              Proficiat met je HoF en deze mooie foto. Zw/w is hier ook heel mooi en passend.

                              Groetjes Johan

                              Comment

                              Working...
                              X