Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Bedankt dat je er mij op attent maakt dat ik dit reeds gepost had!.
Daar zal wel heel wat tijd in kruipen waarschijnlijk om bij iedere foto te gaan zoeken of die al bestaat of niet? E
Ik heb duizenden straatfoto's daarom dat dit wel eens gebeurt.
Bedankt dat je er mij op attent maakt dat ik dit reeds gepost had!.
Daar zal wel heel wat tijd in kruipen waarschijnlijk om bij iedere foto te gaan zoeken of die al bestaat of niet? E
Ik heb duizenden straatfoto's daarom dat dit wel eens gebeurt.
Ha ja, 2 x na mekaar dergelijke fout !
Trouwens als je uw eigen geschiedenis van je geposte beelden van de laatste 5 jaren hier overloopt is dat hooguit 10 minuutjes werk
Dat is inderdaad enorm veel werk !
Loop gewoon je zelf opgestarte post af, zie recent gestarte posts.
Momenteel kan ik door omstandigheden zelf niet veel fotograferen maar als ik post is dat toch iefst met vrij recente beelden, moest ik toch een oudje opvissen dan zou ik dat op zijn minst opzoeken!
Trouwens als je uw eigen geschiedenis van je geposte beelden van de laatste 5 jaren hier overloopt is dat hooguit 10 minuutjes werk
Dat is inderdaad enorm veel werk !
Loop gewoon je zelf opgestarte post af, zie recent gestarte posts.
Momenteel kan ik door omstandigheden zelf niet veel fotograferen maar als ik post is dat toch iefst met vrij recente beelden, moest ik toch een oudje opvissen dan zou ik dat op zijn minst opzoeken!
Comment