Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lachen is gezond

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lachen is gezond

Hier een foto van mijn zoontje van 9 maanden die overheerlijk bij ons in de tuin aan het spelen was. Zoals je ziet ligt er een pakje zakdoeken. Fototechnisch niet zo geweldig, maar hier was tie zo mee aan het spelen. Ik riep hem, hij keek op en moest lachten en ging weer verder achter zijn pakje zakdoeken. Heerlijk. En tja dan ff deze gedachte, koop je daar voor kapitialen speelgoed, terwijl ze uren kunnen spelen met een takje, zakdoekjes, blaadje, schelpje, zandje, enz

Ik ben benieuwd wat jullie van deze foto vinden.

Groetjes,
    Bart

Re: Lachen is gezond

toen ik die lach zag werkte het hier aanstekelijk dus ... foto prima doel bereikt

Comment

Mijn eerste gedacht bij het bekijken van deze foto was, hela zo werden ze 60 jaar geleden ook genomen bij de plaatselijke fotograaf, maar dan op een schapenvelletje
      Mooie en blijvende herrinnering voor in het familiealbum
      mvg,
      Ludo V.

Comment

Fototechnisch det er niet toe, dit is gewoon een hele leuke foto
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          toen ik die lach zag werkte het hier aanstekelijk dus ... foto prima doel bereikt
          voor mij idem dito
          mooi zonder verdere franjes

hij doet me denken aan een tekening van een stripfiguurtje, maar 'k weet niet meer wie

en voor de papa en de mama, daarmee bedoel ik echt niets verkeerds mee hoor, alleen die lok van het haar een beetje scheef en die lach

Comment

Working...
          X