Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fototechnisch wel dik ok - bij dergelijke platen moet de auteur misschien wel een woordje uitleg geven over wat men juist wilde uitbeelden[/QUOTE
Ik zie het niet, ook de symboliek ontgaat mij, ben waarschijnlijk niet slim genoeg
Waarom de nood om meer te moeten zien dan wat er is.
Zie je symboliek, dan maak je die je eigen... Zo niet, ook goed.
Een leuk beeld ...en inspiratie in het denken...is voor mij een pittoresk circus gehalte beeld....(niet beledigend bedoeld, eerder het tegendeel...) geeft je stof tot nadenken...
[QUOTE
Zie je symboliek, dan maak je die je eigen... Zo niet, ook goed.
Zo niet... niet goed...ik wens de ziel van de foto te begrijpen, maar als je niet wil helpen ok dan...
grt
Gerrit[/QUOTE]
Een artiest moet zijn bedoeling bij een geschreven nummer niet aan mij uitleggen zodat ik het kan begrijpen, of voelen.
Dan is er een gebrek aan inbeelding of verbeelding.
Een leuk beeld ...en inspiratie in het denken...is voor mij een pittoresk circus gehalte beeld....(niet beledigend bedoeld, eerder het tegendeel...) geeft je stof tot nadenken...
Groeten
Freddy
Leuk compliment.
Want de fundering is gebaseerd op clownerie.
Maar wel in de kleinigheden. Ik ben er natuurlijk nog mee aan het experimenteren.
Comment